A A+ A++

Firma Servier Polska, przystępując po raz pierwszy do badania – ankiety Trust Index™, otrzymała certyfikat Great Place to Work®. To jedyne oficjalne wyróżnienie przyznawane na podstawie głosu samych pracowników na temat kultury organizacyjnej ich firmy. Nagroda odzwierciedla wynik anonimowego badania ankietowego, które analizuje doświadczenia pracownicze i pozwala lepiej zrozumieć perspektywę oraz indywidualne potrzeby osób zatrudnionych w danej organizacji.

Certyfikat Great Place to Work® nagradza pracodawców angażujących się, otwartych na nowe idee, tworzących przyjazne i rozwojowe miejsca pracy. Globalnie, służy jako wzorzec przy identyfikowaniu i ocenianiu praktycznych obserwacji pracowników. Stanowi uhonorowanie wzorowej polityki HR, która dla pracowników może dotyczyć różnych obszarów, w tym sfery personalnej, prorozwojowej oraz prorodzinnej.

Niekwestionowaną wartością tego prestiżowego wyróżnienia jest fakt, iż przyznawane jest ono wyłącznie w oparciu o opinie pracowników na temat ich własnych doświadczeń związanych z pracą w firmie. Stanowi wiarygodne potwierdzenie, że w organizacji zbudowana została pozytywna kultura miejsca pracy oparta na wzajemnym zaufaniu i szacunku.

„To nasz pierwszy raz z oficjalnym wyróżnieniem Great Place to Work®, ale na ten zaszczytny certyfikat pracujemy konsekwentnie od początku istnienia firmy, czyli od ponad 32 lat funkcjonowania na polskim rynku. W Servier Polska tworzymy organizację otwartą na dialog i zmiany, która dba o całą swoją kadrę. Z jednej strony, poprzez stworzenie komfortowych warunków pracy i warunków socjalnych, dajemy pracownikom poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Z drugiej strony każdego dnia kwestionujemy status quo i promujemy strategię rozwoju poprzez kulturę feedbacku” – mówi Marta Rojek-Czech, Human Resources Manager w Servier Polska.

Great Place to Work® to renomowana organizacja badawcza, która ocenia miejsca pracy na podstawie takich kryteriów jak uczciwość, sprawiedliwość, możliwość rozwoju oraz ogólne poczucie zadowolenia z pracy dla konkretnego pracodawcy. W swojej historii przebadała już łącznie ponad 3 tysiące firm z 37 europejskich krajów, zatrudniających razem blisko 1,5 miliona pracowników. Na podstawie jej analiz można powiedzieć, że „świetne miejsca pracy” potrafią maksymalizować potencjał ludzki dzięki skutecznemu przywództwu, silnym wartościom i głębokim fundamentom zaufania do wszystkich pracowników.

Źródło informacji: Servier Polska

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFotele, kryształy, monety, porcelana z PRL-u. Za te rzeczy kolekcjonerzy płacą krocie [LISTA]
Następny artykułWłókniarz wymęczył pierwszą wygraną