Wczesne rozpoznanie potencjału Wizytówek Google
Podczas gdy dekadę temu inne agencje traktowały wizytówki Google jako mało istotny dodatek do strategii marketingowych, SEOmotive dostrzegło w nich potężne narzędzie i przewidziało ich rosnące znaczenie w wyszukiwaniach lokalnych. To dzięki tym prognozom oraz trafionej intuicji agencja mogła na stałe zadomowić się na polskim rynku
Źródło: BrightLocal
Fot.: Seomotive
W 2014 roku, jedynie 10% lokalnych wyników wyszukiwania uwzględniało wizytówki Google. Dynamiczny rozwój technologii i zmieniające się zachowania konsumentów sprawiły, że profile firmowe w Google stały się kluczowym elementem lokalnej widoczności online. Obecnie aż 85% wszystkich wyników w wyszukiwaniach lokalnych obejmuje wizytówki Google – to potężny skok, który otworzył ogromne możliwości dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS