A A+ A++

Wczesne rozpoznanie potencjału Wizytówek Google

Podczas gdy dekadę temu inne agencje traktowały wizytówki Google jako mało istotny dodatek do strategii marketingowych, SEOmotive dostrzegło w nich potężne narzędzie i przewidziało ich rosnące znaczenie w wyszukiwaniach lokalnych. To dzięki tym prognozom oraz trafionej intuicji agencja mogła na stałe zadomowić się na polskim rynku


Źródło: BrightLocal


Fot.: Seomotive

W 2014 roku, jedynie 10% lokalnych wyników wyszukiwania uwzględniało wizytówki Google. Dynamiczny rozwój technologii i zmieniające się zachowania konsumentów sprawiły, że profile firmowe w Google stały się kluczowym elementem lokalnej widoczności online. Obecnie aż 85% wszystkich wyników w wyszukiwaniach lokalnych obejmuje wizytówki Google – to potężny skok, który otworzył ogromne możliwości dla małych i średnich przedsiębiorstw.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułРосіяни сконцентрувалися на двох напрямках на Донеччині, – Генштаб
Następny artykułПутін віддав лише один наказ: яких результатів прагне досягти диктатор на Курщині