A A+ A++

O marketingu internetowym wiedzą wszystko. Pomagają przedsiębiorcom, którzy chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub wypromować je w sieci. Ich firma działa niemal od 13 lat i ciągle się rozwija. Michał i Teresa Herokowie – właściciele SEOgroup Interactive są bohaterami kolejnego odcinka cyklu „Wtorki z Rodzinnymi”. To seria krótkich filmów o wyjątkowych lokalnych firmach – zarówno tych wielopokoleniowych, jak i tych, które dopiero rozwijają skrzydła.

Praca to dla nich codzienne wyzwania. Do swoich zadań podchodzą profesjonalnie i kompetentnie. Ciągle szukają nowych rozwiązań i dbają o jakość usług. Jednak ważna jest dla nich również atmosfera w zespole. Pracownicy są tam traktowani jak rodzina. Jeśli firma odnosi sukces, to świętują razem. Tak samo jest w sytuacjach kryzysowych – wspólnie podejmują decyzje i wypracowują najlepsze rozwiązania. Jak mówią, częściej się wspierają, niż spierają. W czternastym odcinku cyklu „Wtorki z Rodzinnymi” o swoim przepisie na sukces i rodzinnym biznesie opowiadają Michał i Teresa Herokowie – właściciele firmy SEOgroup Interactive.

SEOgroup działa w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Specjalizuje się w marketingu internetowym i obsłudze klientów z branży e-commerce. Powstała prawie 13 lat temu i w tym czasie zrealizowała setki projektów zarówno dla dużych, globalnych firm, jak i lokalnych przedsiębiorstw. Kolejne wyzwania czekają. Firma jest otwarta na współpracę ze wszystkimi, którzy chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług poprzez internet.

– Firmy rodzinne są bezcenną wartością miasta. Warto je znać i wiedzieć o nich więcej. Historie gdyńskich przedsiębiorców pokazują, jak ogromny potencjał w nich drzemie i jak bardzo są przywiązani do naszego miasta. Można się o tym przekonać, oglądając filmy, w których opowiadają o swojej działalności. Zachęcam do zapoznania się z historiami gdyńskich rodzinnych biznesów i wspierania ich – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.

„Wtorki z Rodzinnymi” to miejska akcja promująca lokalne firmy, które na stałe wpisały się w gdyński krajobraz. W jej ramach, pod okiem Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, powstało 20 krótkometrażowych filmów. Głównymi bohaterami są lokalni przedsiębiorcy oraz ich rodziny. Dzięki materiałom można poznać kilka pokoleń osób, które na miejsce prowadzenia własnego biznesu już wiele lat temu wybrały właśnie Gdynię. Nie zabraknie również historii młodych, pierwszopokoleniowych firm działających w naszym mieście. Przez 20 tygodni, zawsze we wtorki, na stronie internetowej i facebookowym profilu Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz gdyńskim kanale YouTube będą prezentowane kolejne odcinki krótkich, filmowych opowieści o rodzinnych biznesach.

Przypomnijmy, że filmowy cykl ruszył w połowie grudnia 2020 roku. Otworzył go materiał opowiadający o Hotelu Jakubowym państwa Kamrowskich, którzy w posiadaniu „pierwszego gdyńskiego drapacza chmur” są od 10 lat. Następnie została zaprezentowana historia rodzinnej firmy państwa Ogrodowiczów – „Zegarmistrzostwo Ogrodowicz i syn”. To specjaliści, którzy w zegarmistrzowskim fachu działają już od lat 40. ubiegłego wieku. Obecnie w zakładzie można spotkać już trzecie pokolenie kontynuujące rodzinną tradycję. Potem można było dowiedzieć się więcej o firmie SpaceForest, która zajmuje się automatyką przemysłową i kosmicznymi technologiami. W czwartym odcinku o swoim gastronomicznym biznesie opowiedzieli właściciele zupiarni „Gary na ogniu”. Następnie można było poznać historię Liliany Poszumskiej i Arkadiusza Wójcika, czyli właścicieli Centrum Języka Hiszpańskiego „La Mancha”. Później o krawieckiej tradycji i kunszcie opowiedziała rodzina Wiśniewskich. W siódmym odcinku o swojej pasji do kawy mówili Barbara Szparagowska i Leszek Jędrasik – właściciele kawiarni „Black & White Coffee” w Gdyni. Tuż po nich została zaprezentowana rodzina Surowców i ich firma spedycyjna Hermes. Następnie można było poznać historię sklepu rodzinnego „Pod Pierzynką”, który działa w Gdyni od 1968 roku. W dziesiątym odcinku o swojej pasji do pieczenia opowiedzieli właściciele piekarni „Pajda”. Potem można było dowiedzieć się więcej o firmie Omnioxy, która dostarcza bezpieczne i łatwe w obsłudze komory hiperbaryczne. Następnie o miłości do Gdyni i kuchni międzynarodowej mówiła rodzina Wysockich, która prowadzi restaurację „Moje Miasto”. Z kolei tydzień temu o fryzjerskim kunszcie i wielopokoleniowej tradycji opowiedziała rodzina Zagórskich, która prowadzi salon „Eco Irena”.

Więcej informacji o działaniach Gdyni związanych z promowaniem firm rodzinnych można znaleźć na facebookowym profilu Firmy Rodzinne Gdynia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicja ostrzega. Próby oszustw na zakup szczepionki na Covid19
Następny artykułIntel Core i7-11800H vs AMD Ryzen 7 5800H – pierwsze porównanie wydajności procesorów Tiger Lake-H oraz APU Cezanne-H