A A+ A++

Głównymi czynnikami wpływającymi na rynek będą oprócz inflacji, która stymuluje ludzi do szukania niższych i okazyjnych produktów, oferta, jaką dla kupujących i sprzedających mają marketplace’y, czyli platformy zakupowe.

Wg badania PwC ich rola bardzo wzrośnie w najbliższych latach. Udział marketplace’ów w całości e-handlu detalicznego w 2021 roku stanowił 45 proc., by w roku 2027 osiągnąć 60 proc. Największym i najbardziej rozpoznawalnym marketplace’em w Polsce jest Allegro.

  • Polski rynek e-commerce stale się rozwija i w 2027 roku ma osiągnąć wartość 187 mld złotych.
  • W e-commerce rośnie wartość transakcji w handlu detalicznym, które realizowane są na marketplace`ach.
  • Największym marketplace w Polsce jest Allegro z 22 mln odwiedzających miesięcznie.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWywiad z ekspertką Heleen van Gent na temat trendów we wnętrzach i wpływu kolorów na nasze życie
Następny artykułPopływają z Otylią. Warsztaty z mistrzynią w Ciechanowie