Głównymi czynnikami wpływającymi na rynek będą oprócz inflacji, która stymuluje ludzi do szukania niższych i okazyjnych produktów, oferta, jaką dla kupujących i sprzedających mają marketplace’y, czyli platformy zakupowe.
Wg badania PwC ich rola bardzo wzrośnie w najbliższych latach. Udział marketplace’ów w całości e-handlu detalicznego w 2021 roku stanowił 45 proc., by w roku 2027 osiągnąć 60 proc. Największym i najbardziej rozpoznawalnym marketplace’em w Polsce jest Allegro.
- Polski rynek e-commerce stale się rozwija i w 2027 roku ma osiągnąć wartość 187 mld złotych.
- W e-commerce rośnie wartość transakcji w handlu detalicznym, które realizowane są na marketplace`ach.
- Największym marketplace w Polsce jest Allegro z 22 mln odwiedzających miesięcznie.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS