A A+ A++

Zapraszamy do śledzenia cyklu podcastów PR na backstage’u, który powstaje we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – dr Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka.

Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Gościem kolejnego odcinka podcastu jest Sebastian Kowalczyk, influencer i ekspert ds. influencer marketingu. 

To Emilii i Dagmarze Sebastian po raz pierwszy opowiada o tym, jak stał się wpływowym influncerem, o konkurencji i o atmosferze pomiędzy tiktokterami, o zarobkach i kulisach swojej pracy, a także o tym, jakiej współpracy nigdy by się nie podjął. 

– Pomimo istnienia wielu platform, dzisiaj bardzo trudno jest się wybić w social mediach. Odkąd zaczął się koronawirus, nastąpił wysyp nowych twórców, którzy zachęceni luksusowym życiem innych influncerów oraz jak się wydaje dużymi i łatwymi pieniędzmi, jakie zarabia się w SoMe, przystąpili do masowej produkcji contentu. Oczywiście to jest jedna wielka bańka, bo żeby dużo zarobić i osiągnąć sukces, trzeba włożyć w to dużo pracy. Ja, żeby mieć dzisiejsze zasięgi, porzuciłem pracę i całkowicie poświęciłem się social mediom. Przez pierwsze dwa lata nic nie zarabiałem – podkreśla Sebastian Kowalczyk.

Więcej informacji o wszystkich odcinkach podcastu znajdziecie na Instagramie @prnabackstageu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Dzień Dobry TVN” przejdzie w tryb wakacyjny. Mniej wydań
Następny artykułŻyczenia władz Łęczycy z okazji Międzynarodowego Dnia Pielęgniarek i Położnych