A A+ A++

Ścianka reklamowa gwarantuje efektowną promocję Twojego biznesu w sieci i w plenerze. Zastanów się, w jaki sposób mógłbyś ją wykorzystać, by odnieść sukces. Wyjdź poza schematy. Znajdź skuteczne rozwiązania, które zwiększą rozpoznawalność Twojego brandu. Zadbaj o Twój wizerunek już dziś.

Ścianka reklamowa – ciekawy sposób na promocję sklepu internetowego

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, co zrobić, by wyróżnić się na tle konkurencji? Jednym z ważniejszych elementów wpływających na decyzję zakupową są fotografie. Jeśli sprzedajesz odzież, możesz przeprowadzić sesję zdjęciową ze ścianką reklamową w tle. Logo widoczne w tle z pewnością zostanie zauważone przez potencjalnych klientów.

Starannie obrobione zdjęcia w programie graficznym możesz wykorzystać w mediach społecznościowych, na blogu, a także w opisie aukcji. Dzięki temu wyróżnisz się na tle Twojej konkurencji. Twoja marka będzie błyszczeć jak gwiazda na niebie.

Ścianka z nadrukiem  – wykorzystaj ją do promocji firmy podczas targów, konferencji i webinarów

Ścianka reklamowa to jeden z elementów systemów wystawienniczych. Możesz ją wykorzystać jako samodzielny nośnik lub w zestawie. Na tle ścianki możesz ustawić brandowane siedziska i stolik, by zapewnić komfort Twoim rozmówcom. To idealna sceneria na przeprowadzenie wywiadu promującego markę.

Ścianki z logo doskonale sprawdzają się podczas konferencji branżowych. Możesz przemawiać na jej tle jako prelegent. Dzięki temu zbudujesz ekspercki wizerunek i zdobędziesz przewagę nad konkurencją. Od tego momentu Twoje przedsiębiorstwo będzie się kojarzyć z wysoką jakością i profesjonalizmem.

Ścianka tekstylna przydaje się również podczas webinarów. W ten sposób możesz zakorzenić Twój znak firmowy w podświadomości Internautów. Logo znajdujące się w tle stanowi subtelną reklamę. Dzięki temu zostaniesz lepiej zapamiętany. Staniesz się w mniej anonimowy.

Designerska ścianka reklamowa – co wybrać?

Nowoczesna ścianka reklamowa może przybrać różne kształty. Jest wykonana z wysokiej jakości tkaniny, która perfekcyjnie przylega do stelaża. Pokrowiec bardzo łatwo się naciąga na stelaż. Wśród modeli dostępnych na rynku znajdziesz m.in.:

  • prostą ściankę,
  • ściankę typu snake,
  • ściankę przypominającą łuk,
  • ściankę wertykalną,
  • ściankę horyzontalną.

Do wyboru są również konstrukcje modułowe, które możesz ustawiać na różny sposób. Dużym atutem modnych nośników jest prosty montaż i łatwy transport. Można je spakować do torby i schować. Po złożeniu zajmują mało miejsca.

Na tkaninie można wykonać dowolny nadruk. Może to być tylko logo lub znak firmowy z napisem. Ważne, by zachować umiar. Im mniej elementów, tym większa szansa na realizację zamierzonych celów.

Podsumowanie: Ścianka reklamowa – efektowna promocja Twojego biznesu w sieci i w plenerze

Ścianka reklamowa to interesujące narzędzie promocyjne, które może odmienić los Twojego biznesu. Możesz ją rozstawić w budynku lub w plenerze, co zwiększa zakres prowadzonych kampanii. Dzięki niej wyróżnisz się na rynku, wzmocnisz swoją pozycję i rozwiniesz firmę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWakacje w zasięgu każdego dziecka – 7,5 mln zł na wypoczynek dla najmłodszych
Następny artykułPowiat Oświęcim: Rząd zdecydował o rozszerzeniu obostrzeń na cały kraj