Obaj kierowcy mierzyli się po raz ostatni w Formule 2 w sezonie 2022. Drugovich po zdobyciu mistrzostwa został rezerwowym i rozwojowym kierowcą Astona Martina, lecz długo nie mógł znaleźć dla siebie miejsca. Czwarty w klasyfikacji kierowców Sargeant dołączył do zespołu Williamsa w Formule 1.
Brazylijczyk pełni rolę trzeciego kierowcy brytyjskiej stajni od 2022 roku, do dnia dzisiejszego. W sezonie 2022-23 dołączył dodatkowo do Maserati MSG Racing w Formule E, jako kierowca testowy, jednak na pierwszy wyścig musiał czekać do obecnego sezonu.
24-latek podpisał kontrakt z Vector Sport na starty w Europejskiej Serii Le Mans w klasie LMP2. Oprócz tego wystartował w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, prowadząc z Jackiem Aitkenem i Pipo Deranim hipersamochód Cadillac V-Series.R ekipy Whelen Cadillac Racing.
Drugovich nie ukończy jednak pełnego sezonu ELMS, ponieważ nadchodząca rudna na Mugello koliduje z jego testami IndyCar z zespołem Chip Ganassi Racing na Barber Motorsports Park w Stanach Zjednoczonych. Wiele wskazuje na to, że tego samego dnia na torze pojawi się również Jamie Chadwick z Andretti Global.
Logan Sargeant na swoją szansę będzie musiał poczekać aż do listopada, kiedy to weźmie udział w prywatnych testach zespołu Meyer Shank Racing na The Thermal Club. MSR, w przeciwieństwie do Chip Ganassi Racing, nie ma już wolnego miejsca na przyszły sezon NTT IndyCar Series.
Amerykanin został zastąpiony w Williamsie przez Franco Colapinto po wypadku, do którego doszło na torze Zandvoort w Holandii. Epizod Sargeanta w Formule 1 został najprawdopodobniej zamknięty definitywnie, więc 23-latek szuka dla siebie alternatywy, między innymi rozglądając się za wolnym miejscem za oceanem.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS