A A+ A++

Hiszpański Bank Santander skonsolidował zakup mediów pod jednym dachem wybierając dentsu International na rynkach europejskich oraz rynku amerykańskim. Od kwietnia Santander będzie współpracował z dentsu X w Stanach Zjednoczonych i w Polsce, natomiast inna spółka grupy – Carat zajmie się obsługą rynków: hiszpańskiego, portugalskiego oraz brytyjskiego. Zadaniem Grupy jest przede wszystkim zarządzanie wszystkimi inwestycjami medialnymi.

Santander bank od sześciu miesięcy poszukiwał jednego partnera agencyjnego do zarządzania wszystkimi swoimi rynkami, a samą decyzję o wyborze dentsu poprzedził sześciomiesięczny przegląd międzynarodowych agencji.

To nowy rozdział współpracy pomiędzy dentsu, a Santanderem w USA. Spółki grupy dentsu współpracowały już wcześniej z marką w Europie: Carat od ponad 20 lat zajmuje się planowaniem mediów w Wielkiej Brytanii, natomiast w Polsce bank korzysta z kreatywnych usług sieci.

Santander jest największym bankiem w Hiszpanii, czwartym w Europie i jednym z 20 największych na świecie pod względem wielkości zarządzanych inwestycji.

Umowa zaczyna się 1 kwietnia. dentsu niedawno ogłosiło, że ma ambicję, aby połowa przychodów grupy pochodziła z transformacji cyfrowej i usług technologicznych oraz planuje wydać do 2,6 miliarda dolarów na działalność inwestycyjną w ciągu najbliższych trzech lat.

W przetargu dentsu wygrało z IPG i Havas Media Group.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Grecji trzeba więcej zapłacić za prom. Przewoźnicy: Zdrożała ropa
Następny artykułCztery autobusy jako pomoc dla ukraińskich miast od Płocka. Dodatkowo wypełniono je żywnością, lekami… [FOTO]