A A+ A++

SANOK. Na najbliższy wtorek, 29 października została zwołana XIV sesja Rady Miasta Sanoka IX kadencji. Rozpocznie się ona o godzinie 9:00 w Sali Herbowej (pokój nr 64) Urzędu Miasta w Sanoku. Podczas sesji zostaną omówione kluczowe kwestie dotyczące funkcjonowania miasta oraz podejmowane istotne uchwały.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Powołanie sekretarza.
  3. Zapoznanie Rady z porządkiem obrad.
  4. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach, odpowiedziach na interpelacje oraz działaniach Rady.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta o jego działalności w okresie między sesjami.
  6. Sprawozdanie Przewodniczących Komisji Stałych Rady Miasta o działalności komisji między sesjami.
  7. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania wykraczającego poza rok budżetowy 2024r. (kwota 60.000,00 zł), z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  8. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania wykraczającego poza rok budżetowy 2024r. (kwota 150.000,00 zł), z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  9. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 749/6 o pow. 0.0023 ha na rzecz właściciela nieruchomości przyległych oznaczonych jako działki nr 1050/7 i 1053, działka nr 749/7 o pow. 0.0001 ha na rzecz właściciela nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 1053, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  10. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku obr. Dąbrówka oznaczone w ewidencji gruntów jako działka nr 266/1 o pow. 0.0124 ha na polepszenie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 267/1, działka nr 266/2 o pow. 0.0088 ha na polepszenie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 267/2, działka nr 266/3 o pow. 0.0095 ha na polepszenie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 267/3, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  11. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie zwolnienia z obowiązku sprzedaży w drodze przetargu nieruchomości gruntowej zabudowanej stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku obr. Wójtowstwo oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 150/7 o pow. 0.0225 ha, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  12. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie zwolnienia z obowiązku sprzedaży w drodze przetargu nieruchomości gruntowej zabudowanej stanowiącej własność Gminy Miasta Sanoka położonej w Sanoku obr. Wójtowstwo oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 152/11 o pow. 0.0076 ha, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  13. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie nadania nazwy ulicy w Sanoku (ul. Romana Stączka), z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  14. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie scalenia i podziału nieruchomości położonych w Sanoku obr. Dąbrówka w rejonie ulicy Okulickiego, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  15. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym w zakresie zadania o charakterze użyteczności publicznej w gminnych przewozach pasażerskich oraz opłat dodatkowych i opłaty manipulacyjnej, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  16. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta dot. zmiany uchwały w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, wysokości stawek opłat i opłat dodatkowych oraz sposobu ich pobierania, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  17. Rozpatrzenie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie przejęcia od Powiatu Sanockiego zadania z zakresu zarządzania częścią drogi powiatowej w celu wykonania zadania inwestycyjnego i wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia, z ewentualnym podjęciem uchwały w tej sprawie.
  18. Informacja Wojewody Podkarpackiego z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych Burmistrza Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta.
  19. Informacja Burmistrza Miasta z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Miasta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  20. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta w sprawie przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych radnych.
  21. Wolne wnioski i zapytania.
  22. Zamknięcie obrad.

źródło: BIP Urząd Miasta Sanok
fot. Oficjalny profil burmistrza Sanoka – fb, archiwum

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGniewoszanki z Nowosielec świętowały 95-lecie działalności (ZDJĘCIA)
Następny artykułПрокурорам можуть різко підвищити зарплати: під це збираються виділити майже 3 мільярди