A A+ A++

Sanah jest obecnie jedną z najpopularniejszych polskich piosenkarek młodego pokolenia. Choć jej płyty i bilety na koncerty rozchodzą się jak ciepłe bułki, nie można chyba tego samego powiedzieć o produktach, ktore promuje w jednej z sieci sklepów.

Sanah “ucztuje” z sieciówką, uczta ląduje na śmietniku

Młoda piosenkarka, która zmierzyła się już wokalnie m.in. z twórczością Wisławy Szymborskiej, od kilku tygodni śpiewa w reklamie jednej z sieci sklepów. Sanah nawiązała z marką współpracę, a w sklepach znaleźć można teraz produkty sygnowane imieniem wokalistki. Są to focaccia z szynką, sałatka z perłowym kuskusem i cukinią oraz kanapka z szynką. Wszystkie dania mają wspólną cechę: łączy je różana nuta smakowa.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułObowiązkowy „wyłącznik awaryjny” uniemożliwi prowadzenie pojazdu
Następny artykułSejm X kadencji rozpoczął obrady. Paweł Kukiz poza klubem PiS. Regionalni liderzy prawicy milczą