Sanah jest obecnie jedną z najpopularniejszych polskich piosenkarek młodego pokolenia. Choć jej płyty i bilety na koncerty rozchodzą się jak ciepłe bułki, nie można chyba tego samego powiedzieć o produktach, ktore promuje w jednej z sieci sklepów.
Sanah “ucztuje” z sieciówką, uczta ląduje na śmietniku
Młoda piosenkarka, która zmierzyła się już wokalnie m.in. z twórczością Wisławy Szymborskiej, od kilku tygodni śpiewa w reklamie jednej z sieci sklepów. Sanah nawiązała z marką współpracę, a w sklepach znaleźć można teraz produkty sygnowane imieniem wokalistki. Są to focaccia z szynką, sałatka z perłowym kuskusem i cukinią oraz kanapka z szynką. Wszystkie dania mają wspólną cechę: łączy je różana nuta smakowa.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS