A A+ A++

Samsung kolejny raz uderza w użytkowników, którzy boją się zmienić swojego smartfona. Marka żartuje z irracjonalnego strachu, który powstrzymuje przed przed przejściem na smartfona z klapką.

Samsung próbuje trafić do osób, które uparcie wybierają ciągle takie same smartfony. W jednym ze swoich zabawnych spotów marka pokazuje, że gdy raz zobaczysz składany telefon Galaxy Z Flip4, już nie będzie odwrotu.

Marka postanowiła rozwijać ten pomysł na komunikację i właśnie wypuściła drugi sezon kampanii reklamowej „Join the Flip Side”. Tym razem spot jest utrzymany w konwencji parodii amerykańskiego horroru, a wszystko po to, aby wypromować smartfon z klapką Galaxy Z Flip 4.

Akcja filmu dzieje się w lesie na kempingu, gdzie grupa młodych ludzi spędza wspólnie czas i relaksuje się. Sielankę przerywa informacja od jednej z bohaterek, która mówi innym o nietypowych właściwościach nowego Samsunga z klapką – okazuje się, że smartfon hipnotyzuje każdego, kto na niego spojrzy. Współtowarzysze nie do końca wierzą w tą moc urządzenia, ale później Samsung rzuca urok na innych… i akcja znacząco przyspiesza, z czasem zamieniając się w scenę rodem z amerykańskiego horroru.

Obie reklamy z serii „Join the Flip Side” stworzyła agencja Wieden+Kennedy Amsterdam, a wyreżyserował duet Matias Rygh and Mathias Nordli Eriksen.

W nowej reklamie Samsung próbuje trafić do osób, które uparcie wybierają ciągle takie same smartfony. W zabawnym spocie marka pokazuje, że gdy raz zobaczysz składany telefon Galaxy Z Flip4, już nie będzie odwrotu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolish doctors begin medical examination of Saakashvili
Następny artykułPowiat Ostrołęka: Kino plenerowe w Białobieli