Zasadniczo, jeśli podczas badania technicznego w SKP nie ma problemów z oceną sprawności lub usterki są drobne, diagnosta niezwłocznie dokonuje wpisu o wyniku tego badania do rejestru badań technicznych pojazdów. Wprowadza dane do centralnej ewidencji , a także dokonuje wpisu terminu następnego badania technicznego do dowodu rejestracyjnego pojazdu, o ile jest dostępny, oraz wydaje zaświadczenie o pozytywnie przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu.
Schody zaczynają się, gdy linka hamulca ręcznego nie trzyma, tak jak powinna lub w samochodzie cieknie bliżej nieokreślona substancja z silnika, o skorodowanych przewodach paliwowych nie mówiąc. Wtedy, oceniając usterki jako istotne, diagnosta z SKP zamieszcza o nich wpis w zaświadczeniu o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu i określa wynik badania jako negatywny.
zob … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS