A A+ A++

Zasadniczo, jeśli podczas badania technicznego w SKP nie ma problemów z oceną sprawności lub usterki są drobne, diagnosta niezwłocznie dokonuje wpisu o wyniku tego badania do rejestru badań technicznych pojazdów. Wprowadza dane do centralnej ewidencji , a także dokonuje wpisu terminu następnego badania technicznego do dowodu rejestracyjnego pojazdu, o ile jest dostępny, oraz wydaje zaświadczenie o pozytywnie przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu.

Schody zaczynają się, gdy linka hamulca ręcznego nie trzyma, tak jak powinna lub w samochodzie cieknie bliżej nieokreślona substancja z silnika, o skorodowanych przewodach paliwowych nie mówiąc. Wtedy, oceniając usterki jako istotne, diagnosta z SKP zamieszcza o nich wpis w zaświadczeniu o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu i określa wynik badania jako negatywny.

zob … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProblem Warszawy. Na Białołęce i Targówku zalegają śmieci
Następny artykułGwit załamana, Moro zdradza: “Robię potworną rzecz” | #Zielone Gwiazdy odc #3