Jeden z najpopularnieszych systemów CRM otrzyma wsparcie dzięki nowym rozwiązaniom generatywnej AI.
Salesforce producent i dostawca jednego z najpopularniejszych systemów CRM opartych na chmurze obliczeniowej zamierza wykorzystać algorytmy generatywnej sztucznej inteligencji do dalszego rozwoju swoich rozwiązań.
Amerykańskie przedsiębiorstwo technologiczne kładzie aktualnie duży nacisk na możliwość wykorzystania przepływu pracy dzięki narzędziom opartym na sztucznej inteligencji, co zostało przekazane przez Liama Doyle’a – starszego wiceprezesa i dyrektora generalnego MuleSoft Automation.
Zobacz również:
Salesforce zamierza połączyć dzięki sztucznej inteligencji trzy rozwiązania, które wykorzystuje w swoich produktach. Mowa o Data Cloud (przechowywanie danych), Einstein GPT (obsługa sztucznej inteligencji) oraz Flow (przepływ informacji w firmie).
Połączenie wyżej wymienionych technologi ma pozwolić na stworzenie rozwiązania na miarę konsumenckiego ChatuGPT. Salesforce wierzy, że sztuczna inteligencja znacząco wspomoże rozwój systemów CRM. Staną się one inteligentniejsze, łatwiejsze w obsłudze, a także pozwolą odciążyć pracą użytkowników.
Sztuczna inteligencja pozwoli na nowo układać procesy oraz tworzyć scenariusze w systemie CRM – np. automatyczne generowanie raportów sprzedażowych po przekroczeniu danego pułapu sprzedaży lub okresie czasu.
Generatywna AI wspomoże również narzędzia rozwijane przez Salesforce w integracji z oprogramowaniem firm trzecich np. Slack.
Salesforce testuje sztuczną inteligencję, a pierwsza publiczna wersja beta powinna zostać zaprezentowana w czerwcu tego roku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS