A A+ A++

Za nami debata przed wyborami prezydenckimi. Polacy mogli poznać poglądy dziesięciorga kandydatów i ich programy odnośnie polityki krajowej i zagranicznej. Prowadzący ją Michał Adamczyk podał od razu po zakończeniu debaty wyniki oglądalności – powiedział, że śledziło ją 6 mln widzów. To dane z Modelu Oglądalności Rzeczywistej opartego na danych z dekoderów klientów Netii.

Zobacz także: Wybory 2020. “Czarna środa opozycji”. Ryszard Czarnecki nie ma wątpliwości co do zwycięzcy wyborów

Portal Wirtualnemedia.pl podał dziś wyniki oglądalności udostępnione przez Nielsen Audience Measurement. Według danych debatę wyborczą transmitowaną przez TVP1, TVP Info, TVP Polonia oraz TV Republika śledziło łącznie 4,63 mln widzów. Przełożyło się to na 29,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 22,9 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów oglądało debatę za pośrednictwem TVP1 – aż 2,77 mln. W TVP Info oglądało ją 1,78 mln. W TVP Polonia 71 tys., a w TV Republika 14 tys.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułinfoLomza – Wiadomości, informacje, aktualności dla Łomży
Następny artykuł“Apropos reakcji pewnej stacji TV”. Gowin opublikował mocną grafikę