Czytaj też: Pokolenie Z jak zmiana. „Dla milenialsów kawa w pracy za darmo to zdobycz cywilizacyjna i synonim luksusu. Dla zetek kawa jest prawem, a nie towarem”
Pokolenie Z nie przywiązuje się do pracy
Według Deloitte czterech na dziesięciu pracowników z pokolenia Z ma trudności z pełnym wykorzystaniem swojego potencjału w pracy. Ponadto 68 procent respondentów z pokolenia Z i młodych millenialsów odczuwa ogromny stres i jest narażonych na wysokie ryzyko wypalenia zawodowego (34 procent). Pokolenie Z jest również grupą pracowników, którzy są najbardziej zdystansowani psychicznie do swojej pracy — aż 78 procent respondentów z Pokolenia Z planuje zmienić pracę w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. Sytuacja ta jest oczywiście uderzająca, ponieważ firmy tuzinami tracą młodych pracowników, którzy nie wiążą ze swoim pracodawcą długoterminowych planów, ani nie dążą do tego, aby w pełni wykorzystać u niego swój potencjał.
W Szwajcarii Do 2030 roku pokolenie Z będzie stanowić jedną trzecią obecnych na rynku pracowników. Jeśli ta grupa czuje się szczególnie i systematycznie pomijana na rynku pracy, liderzy biznesu muszą zastanowić się i opracować wytyczne dotyczące udanej integracji. Należy przejść od wytykania młodych palcami, w kierunku dialogu, ponieważ utworzenie warunków do tego, aby pełni pasji młodzi ludzie mogli odnosić sukcesy jest dziś zadaniem bardziej na czasie, niż było kiedykolwiek wcześniej.
Pensja to nie wszystko: pokoleniowe pojmowanie wartości
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS