A A+ A++

W środowisku związanym z turystyką spotkaliśmy się z krytycznymi głosami na temat tej koncepcji – mówił na antenie “Radia Plus” rzecznik rządu Piotr Mueller – podaje “Do Rzeczy”. Pytany, czy rząd całkowicie wycofa się z tego pomysłu, odparł, że nie chce tego jeszcze rozstrzygać. Pojawiają się argumenty, które pokazują, że pomoc kierowana do tych tych, którzy najbardziej ucierpieli może być bardziej efektywna – stwierdził.

Ta pomoc mogłaby trafiać do podmiotów, które ucierpiały mniej lub bardziej. Na naszym biurku są teraz propozycje, które miałyby być bardziej celowanymi propozycjami dla różnych firm i branż, które najbardziej ucierpiały. Taka pomoc może być bardziej efektywna – dodał Mueller.

Bon turystyczny 1000 plus. Rzecznik MŚP chce, by dostali go wszyscy Polacy płacący podatki
Bon turystyczny 1000 plus. Rzecznik MŚP chce, by dostali go wszyscy Polacy płacący podatki

Zobacz również

Według zapowiedzi wicepremier i minister rozwoju Jadwigi Emilewicz, celem bonów o wartości 1 tys. zł jest wsparcie polskiej branży turystycznej. Otrzymać je mieliby ci pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, którzy nie zarabiają więcej niż przeciętne wynagrodzenie. Koszt bonu turystycznego dla budżetu państwa w 2020 to ok. 7 mld zł. Przeciw takim pomysłom protestował rzecznik przedsiębiorców.

Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców Adam Abramowicz skierował do wicepremier Jadwigi Emilewicz pismo, w którym postuluje, żeby bonem turystycznym objąć wszystkich Polaków płacących podatki, niezależnie od dochodu – poinformowało biuro Rzecznika w komunikacie. Jak podano, w piśmie Adam Abramowicz negatywnie ocenił pomysł, ab … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolskie martechy: Senuto
Następny artykułEnerga spodziewa się negatywnego wpływu pandemii na wyniki