Threads uruchomione przez spółkę Meta, zdobywa użytkowników w szalonym tempie. W ciągu pierwszych siedmiu godzin od premiery, zarejestrowało się ponad 10 mln osób.
Źródło fot. Artapixel/Pixabay
i
Dziś Mark Zuckerberg uruchomił swoje nowe dzieło o nazwie Threads, które może stanowić dla Twittera znacznie większe zagrożenie niż początkowo sądzono. Aplikacja zdobywa bowiem popularność w szalonym tempie. Miliarder potwierdził na swoim profilu, że w ciągu zaledwie siedmiu godzin od premiery aplikacji, zarejestrowało się w niej ponad 10 mln osób.
Threads błyskawicznie zdobywa użytkowników
Jeszcze kilka godzin wcześniej Zuckerberg informował o dwóch milionach rejestracji, zanotowanych w ciągu dwóch godzin od premiery, zaś po kolejnych dwóch godzinach doniósł o pięciu milionach. Jeśli utrzyma się dotychczasowe tempo napływu użytkowników, to do wieczora liczba rejestracji może osiągnąć nawet 20 mln. Warto również zauważyć, że profil miliardera (w momencie pisania artykułu) zaobserwowało nieco ponad 570 tys. osób. Pierwsze kilka godzin po uruchomieniu nowej platformy, Zuckerberg spędził na odpowiadaniu na pytania nowych użytkowników, którzy chcieli jak najwięcej dowiedzieć się o planach na przyszłość aplikacji.
Źródło: App Store
Oprócz zwykłych użytkowników, Threads przyciąga również gwiazdy muzyki i kina oraz przedstawicieli mediów. Konta założyli już m.in. Jennifer Lopez, Shakira oraz znany z roli Wolverina, Hugh Jackman, a także prasa The Washington Post oraz The Economist.
Analityk Brian Wieser jest przekonany, że jeśli platformie uda się przyciągnąć celebrytów, posiadających dużą liczbę fanów, takich jak Justin Bieber, Lionel Messi, czy Kim Kardashian, to jej popularność może błyskawicznie wzrosnąć. Z kolei Jasmine Engberg z Insider Intelligence uważa, że jeśli do Threads zawita miesięcznie tylko jeden na czterech użytkowników Instagrama, to szybko stanie się tak duży jak Twitter.
Pamiętajmy jednak, że platforma na razie nie jest dostępna w Uniii Europejskiej. Opóźnienie startu spowodowane jest prawdopodobnie gigantyczną karą nałożoną na Meta za to, że przenosiła dane Europejczyków do USA, naruszając w ten sposób RODO. Spółka musi spełnić wszystkie wymogi unijnych przepisów, zanim będzie mogła udostępnić aplikację.
Zapraszamy Was na nasz nowy kanał na YouTube – tvtech, który jest poświęcony zagadnieniom związanym z nowymi technologiami. Znajdziecie tam liczne porady dotyczące problemów z komputerami, konsolami, smartfonami i sprzętem dla graczy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS