A A+ A++

Rybnik umacnia swój wizerunek, jako atrakcyjne miejsce dla inwestycji, podczas Konferencji ABSL Summit. To w tym miejscu spotykają się ludzie z bogatym doświadczeniem, działający w ramach nowoczesnych usług biznesowych, organizacji rządowych, samorządów, środowisk naukowych i eksperckich.

Przekształcenie centrum Rybnika w atrakcyjny obszar dla biznesu

W ostatnich latach Miasto Rybnik rozpoczęło projekt mający na celu przekształcenie centrum miasta w atrakcyjną przestrzeń dla utworzenia centrum biznesowego, czyli obszaru rozwoju dla budynków biurowych, a także firm z sektora usług dla biznesu oraz nowoczesnych technologii. 

Prace obejmują zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opracowanie dokumentacji projektowej czy przebudowę infrastruktury drogowej. Jednak to nie jedyne działania realizowane przez Miasto. Kluczowym elementem tych inicjatyw jest kreowanie wizerunku Rybnika jako atrakcyjnej lokalizacji dla inwestycji w sektorze usług dla biznesu oraz nieustanne wzmacnianie marki w tej branży.

ABSL Summit 2024: platforma do wymiany kontaktów i budowania relacji

W ramach działań na rzecz aktywizacji gospodarczej, Rybnik nawiązuje kontakty z organizacjami zrzeszającymi firmy z sektora usług dla biznesu oraz firmami świadczącymi usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych. Ważnym krokiem w tym kierunku był udział przedstawicieli Miasta w konferencji ABSL Summit, organizowanej przez Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych. Krakowska, trzydniowa konferencja a zarazem spotkanie istotnych przedstawicieli branży z sektora usług dla biznesu zgromadziło 1500 osób.

Obecność w tym miejscu stanowiła dla Miasta Rybnika doskonałą okazję do promocji oraz spotkania z kluczowymi podmiotami działającymi w Polsce w sektorze usług dla biznesu. Wśród uczestników konferencji znaleźli się potencjalni najemcy, inwestorzy, biura nieruchomości, firmy doradcze oraz media. Dzięki temu Rybnik miał możliwość nawiązania cennych relacji, niezliczonej liczby wartościowych rozmów oraz co ogromnie ważne, wzmocnienie marki Miasta Rybnika.

– Długoterminowym celem Miasta Rybnika jest budowa wizerunku jako atrakcyjnego miejsca pod inwestycje z sektora usług dla biznesu. Rybnik podkreśla duży potencjał ludzki całego regionu, zamieszkiwanego przez ponad 500 tys. osób, co stanowi istotny atut w przyciąganiu nowych inwestorów – podkreśla Dawid Strupowski – Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Obsługi Inwestorów. – Budowanie marki w branży usług dla biznesu to trudny i długofalowy proces, który wymaga nie tylko inwestycji, ale przede wszystkim konsekwentnych działań i współpracy z różnorodnymi podmiotami. – dodaje pełnomocnik.

Udział w ABSL Summit to kolejny krok w kierunku realizacji wizji dynamicznego rozwoju gospodarczego Rybnika. Dzięki takim inicjatywom miasto staje się coraz bardziej rozpoznawalnym miejscem na mapie inwestycyjnej Polski.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEko Edukacja w Karskach
Następny artykułWybory władz i promocja „Dziejów Wodzisławia”