Realizujesz ciekawe projekty biznesowe lub społeczne? Masz ambicję, aby zmienić społeczno-gospodarcze oblicze Polski oraz świata? Urodziłeś się w 1995 roku lub później? Powinieneś zgłosić się do „25 under 25”.
To inicjatywa zapoczątkowane w 2018 roku przez warszawskie biuro McKinsey & Company oraz miesięcznik „Forbes”. Jego celem jest zidentyfikowanie i wsparcie najzdolniejszych młodych Polaków.
– W czasie dwóch poprzednich edycji otrzymaliśmy kilkaset aplikacji oraz przekonaliśmy się, jak wielu młodych ludzi realizuje inicjatywy, które skalą nie ustępują największym graczom biznesowym. Mieliśmy także okazję obserwować, jak ich pasja i zaangażowanie prowadzą do realnych zmian w społeczeństwie. W tym roku już po raz trzeci rozpoczynamy poszukiwania odważnych, młodych osób. Chcielibyśmy, żeby ich talent i ambicja zostały zauważone i docenione – mówi Marcin Purta, partner zarządzający McKinsey & Company w Polsce oraz wiceprzewodniczący kapituły konkursu.
Podobnie jak w ubiegłym roku młodzi Polacy będą mierzyć się w pięciu kategoriach. Wśród nich są „Biznes i nowe technologie”, „Nauka” oraz „Wspieranie różnorodności”. W tym roku pojawiają się też dwie nowe kategorie – „Zrównoważony rozwój i klimat” oraz „Walka ze skutkami pandemii” – które odzwierciedlają najważniejsze trendy i wyzwania.
– Nie tylko na świecie, ale także w Polsce mieliśmy okazję zobaczyć, jak nastolatkowie tworzą inicjatywy pociągające za sobą tłumy, które podnoszą świadomość proekologiczną czy rozwijają innowacyjne narzędzia w walce ze zmianami klimatycznymi. W ostatnich miesiącach to młodzi są dla nas przykładem, aktywnie wspierając biznes i społeczności w walce ze skutkami pandemii, budując narzędzia wspomagające rząd i przedsiębiorców w trakcie lockdownów czy błyskawicznie wdrażając nowe strategie w swoich firmach i start-upach, by z powodzeniem funkcjonować w nowej normalności – mówi Tomasz Marci … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS