W Polsce powstaje Wolt Market. To nowy projekt fińskiej firmy – sieć wirtualnych sklepów. Zakupy można zrobić wyłącznie online. Klienci w ofercie znajdą ponad tysiąc produktów. Czas dostawy zamówionych towarów to maksymalnie 30 minut.
Wolt Market to nowy sklep fińskiej firmy, która do tej pory specjalizowała się w dostawie posiłków oraz zakupów do domów klientów. Wolt Market będzie siecią marketów wirtualnych działających jako tzw. dark store. W praktyce oznacza to, że w sklepie zakupy można zrobić tylko za pośrednictwem internetu. Wolt obiecuje dostawę artykułów w 30 minut od złożenia zamówienia. W ofercie wirtualnego sklepu dostępnych jest 1 tys. produktów
– Dysponujemy jedną z najlepszych na świecie technologii, którą stale udoskonalają nasi inżynierowie. Dzięki niej konkurujemy z innymi graczami jakością oraz czasem realizacji naszych usług (…). Chcemy, aby nasze wirtualne supermarkety były rozwiązaniem rewolucyjnym, wyznaczającym najwyższe standardy obsługi klienta. Dlatego też poza bogatym asortymentem, gwarancją czasu dostawy, zapewnimy bezpieczny i właściwy dla tego typu usług sposób pakowania – mówi Agata Polityło, general manager Wolt Polska, cytowana w komunikacie.
Jeden z pierwszych sklepów Wolt Market w Polsce jest już dostępny. Market czynny jest od godziny 8 do 23 przez siedem dni w tygodniu. Koszt dostawy to 5,99 zł, pod warunkiem, że wskazany adres znajduje się w
odległości do 1,5 km od lokalizacji sklepu (w innej sytuacji trzeba dopłacić). Na stronie wolt.com
widnieje informacja, że sklep zlokalizowany jest przy ulicy Lwowskiej w
Warszawie. Zamówienie powyżej 150 zł dostarczane jest bezpłatnie.
Wolt Market w wersji pilotażowej działa w Finlandii i Grecji, czas dostarczenia zamówienia wynosi około 20 minut. Z kolei jesienią Wolt Market rozpocznie swoją działalność również w Czechach, Danii i na Węgrzech.
DF
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS