A A+ A++

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2024 otwiera swoje bramy dla kolejnych liderów marketingu, doceniając zarówno indywidualne talenty, jak i zespoły marketingowe, niezależnie od branży czy wielkości firmy. Nowością tegorocznej edycji są świeżo dodane kategorie, które odzwierciedlają współczesne trendy marketingowe i odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku.

Od 2010 roku Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Roku honoruje nie tylko Dyrektorów Marketingu, ale również osoby pełniące różnorodne role w działach marketingu – Brand Managerów, Product Managerów, PR Managerów, Dyrektorów Digital czy Dyrektorów E-commerce.

Konkurs jest otwarty dla wszystkich odważnych marketerów – niezależnie od branży, działających zarówno w małych firmach, jak i wielkich korporacjach. To wyjątkowa okazja, aby wyróżnić się w branży i zyskać uznanie za swoje osiągnięcia, niezależnie od zajmowanej pozycji.

W tegorocznej edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 Kapituła może przyznać nagrody w:

  • 1 kategorii Grand Prix
  • 6 kategoriach Zespołowych
  • 6 kategoriach Odkrycia Roku
  • 23 kategoriach Branżowych
  • 23 kategoriach Specjalnych

W XIII Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 pojawiają się nowe kategorie, które mają na celu wyróżnienie zarówno młodych talentów, jak i zespołów mierzących się z wyzwaniami marketingu międzypokoleniowego. Wśród nowości znajdują się m.in.:

Kategorie Specjalne (S):

  • Master of Young Generation Marketing
  • Master of Silver Generation Marketing
  • Master of Smart Marketing / Limited Budget
  • Master of City & Region Marketing

Kategorie Young & Impact (Y):

  • Positive Impact Personality

Kategorie Indywidualne (I):

  • Hobby / Pets

Kategorie Zespołowe (Z):

  • Zespół Marketingu Roku 2024 – Budżet roczny ponad 100 000 000 zł

Pełen opis wszystkich kategorii dostępny jest na stronie Konkursu: Kategorie Konkursowe 2024

Gala rozdania nagród Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 odbędzie się podczas prestiżowej konferencji Marketing Innovation Executive Summit 2024, która będzie miała miejsce 22 listopada 2024 roku w Hotelu Crowne Plaza w Warszawie. To wydarzenie zgromadzi kluczowych graczy branży marketingowej, oferując uczestnikom możliwość zdobycia nowych kontaktów i inspiracji.

Zgłoszenia do konkursu są otwarte. Zgłoszenia mogą być dokonywane przez Dział PR, Dział HR, Dział Marketingu, Dział ESG, oraz przez Agencje PR, Agencje Digitalowe i Domy Mediowe.

Zgłoszenia do konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku to nie tylko możliwość zdobycia prestiżowego tytułu, ale także wyjątkowa okazja na budowanie marki osobistej oraz rozwój kariery zawodowej. Laureaci nie tylko otrzymają statuetkę DMR, ale także oficjalne dyplomy i profesjonalne zdjęcia, które będą mogli wykorzystać do promocji swoich sukcesów. Dodatkowo, laureaci mają możliwość podzielenia się swoimi historiami sukcesu, a także mogą zostać zaproszeni do udziału w kapitule kolejnych edycji konkursu lub wystąpień podczas Executive Summit.

Tegoroczna Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 składa się z wybitnych ekspertów z branży marketingowej, w tym byłych laureatów konkursu, przedstawicieli uczelni, agencji i domów mediowych. W jej składzie znajdują się m.in.:

  • Marek Sworowski – Porsche, Dyrektor Marketingu
  • Katarzyna Meissner – Velo Bank, Dyrektor Marketingu
  • Marcin Morawski – Dell, Dyrektor Marketingu
  • Agnieszka Radawiec – OBI Polska, Dyrektor Marketingu
  • Jaremi Rybak – Acer Polska, Dyrektor Marketingu
  • Mariusz Borkowski – TZF Polfa, Dyrektor Marketingu
  • Katarzyna Sikorska – Polski Lek, Dyrektor Marketingu
  • Szymon Kosiński – Grupa Sarigato, Prezes Zarządu
  • Olgierd Cygan – Future Company, Partner
  • Rafał Baran – Bridge2Fun, Prezes Zarządu
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk – T-Mobile, Dyrektor Komunikacji
  • Paweł Miziołowski – Brown Forman, Dyrektor Marketingu
  • Grzegorz Firczyk – Adamed Pharma S.A., Digital Marketing & Ecommerce Director
  • Dariusz Epelbaum – Work & Fun, Prezes
  • Mariusz Ryciak – Ekspert Branżowy, AI Academy
  • Małgorzata Leniarska – Dragon Rouge, Prezes Zarządu
  • Prof. Bolesław Rok – Akademia Leona Koźmińskiego, Wykładowca
  • Dariusz Tworzydło – Uniwersytet Warszawski, Ekspert Naukowy
  • Anna Tuzek – BBI Development, Dyrektor Marketingu,
  • Paweł Netczuk – Wydawca, Mediarun.com

„Wprowadzenie nowych kategorii jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniający się krajobraz marketingowy. Chcemy nagradzać tych, którzy podejmują wyzwania marketingu międzypokoleniowego, a także kreatywnie i efektywnie zarządzają ograniczonymi budżetami. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku ma na celu nie tylko docenienie liderów branży, ale także inspirację i promowanie innowacyjnych praktyk” – powiedział Paweł Netczuk, Wydawca Mediarun.com i organizator Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.

Konkurs oferuje również szerokie możliwości networkingowe, które pozwalają nawiązać nowe kontakty, świętować osiągnięcia i inspirować się sukcesami innych. Dla finalistów i zwycięzców przewidziano także promocję w mediach branżowych, wywiady oraz możliwość uczestnictwa w mentoringu z liderami rynku.

O Konkursie Dyrektor Marketingu Roku:

Organizatorem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest Hexagon Network, wydawca portalu Mediarun.com, specjalizującego się w informacjach i analizach z zakresu marketingu, mediów i nowych technologii. Hexagon Network to także organizator Konkursu Innowacyjny Lider, który nagradza innowacyjnych prezesów i innowacyjne marki oraz Konferencji Executive Summit, łączących liderów i ekspertów branży na corocznej konferencji.

Dowiedz się więcej o organizatorach:

  • Mediarun.com – Od lat informuje o najważniejszych zmianach w marketingu, mediach i o trendach rynkowych.
  • Innowacyjny Lider – Konkurs doceniający innowacyjnych liderów biznesu.
  • Executive Summit – Cykl konferencji dla liderów marketingu i zarządzania.

Więcej informacji: Paulina Staromłyńska, Head of Contest Project

DMR 2024

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDuże zainteresowanie fotowoltaiką z magazynami energii od PGE
Następny artykułAntyperspirant a dezodorant – różnice