Jeśli rozwijasz startup w obszarach marketingu i sprzedaży, weź udział w EY Demo Day. Podczas wydarzenia zaprezentujesz swoje rozwiązanie przedstawicielom korporacji i staniesz przed szansą na pozyskanie nowych klientów. Nabór do EY Demo Day trwa do 17 lutego
EY Demo Day to inicjatywa organizowana przez EY Polska w ramach programu EYnovation, podczas której startupy mają okazję zaprezentować swoje usługi i produkty technologiczne przed szerokim gronem przedsiębiorców i menedżerów. To okazja do nawiązania relacji biznesowych, pozyskania inwestorów i nowych klientów.
Zbliżająca się edycja EY Demo Day poświęcona będzie usługom i produktom odpowiadającym na potrzeby zespołów marketingu i sprzedaży. W związku z tym do udziału w wydarzeniu EY zaprasza startupy i scaleupy, których rozwiązania dotykają obszarów:
- Martech
- Salestech
- Social media
- Social selling
- CRM
- AI
- Marketing automation
- E-commerce
- Big data
- Analytics
- SEO
- CX
- VR/AR
- Content marketing
- Display
- OOH
- Szkolenia
Jeśli o Tobie mowa, zgłoś się. Możesz to zrobić do 17 lutego za pośrednictwem formularza dostępnego tutaj.
Co się stanie po zgłoszeniu?
Po wypełnieniu formularza nastąpią dwie rzeczy:
- weryfikacja nadesłanych zgłoszeń (20.02-03.03.23)
- ogłoszenie wyników i wskazanie prelegentów wydarzenia (06.03.23).
Pamiętaj! Warunkiem zgłoszenia jest uzupełnienie formularza w wyznaczonym terminie. Spośród zgłoszeń EY dokona wyboru maksymalnie 15 prelegentów.
Dlaczego warto wziąć udział w EY Demo Day?
Udział w EY Demo Day to:
- promocja własnego biznesu wśród klientów i partnerów EY,
- możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu uczestników wydarzenia,
- szansa na pozyskanie klienta korporacyjnego.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS