A A+ A++

Październik pod wieloma względami jest wyjątkowy. Nazywany jest drugim najbardziej kobiecym miesiącem w roku, a wszystko za sprawą akcji z różową wstążką. Każdego roku przypomina o profilaktyce raka piersi, o potrzebie badań i zapobieganiu chorobie. W tegoroczne działania włączyło się także centrum handlowe Designer Outlet Warszawa, które każdego dnia odwiedza tysiące kobiet.

Fot. Materiały prasowe

Pobudzanie świadomości raka piersi to ważny temat społeczny, który warto podnosić nie tylko
w październiku, ale to właśnie w tym jesiennym miesiącu ma największy wydźwięk, a kobiety z większą uwagą przysłuchują się ważnym przekazom. Centrum Designer Outlet Warszawa także dołączyło do tego silnego głosu skierowanego do pań w różnym wieku, swoich klientek. W tym roku czynnie zachęcają do badań profilaktycznych, przypominają o tym, że warto dbać o swoje zdrowie i „dmuchać na zimne”.

W centrum na nośnikach informacyjnych pojawiły się plakaty, na lustrach różowe nalepki pobudzające świadomość profilaktyki raka piersi. Centrum nawiązało współpracę z fundacją Spa For Cancer, która w wyjątkowy sposób opiekuje się kobietami w trakcie leczenia oraz po doświadczeniu z nowotworem. Stawia na budowanie poczucia piękna, wartości i daje wsparcie tworząc wielką społeczność kobiet, które najlepiej rozumieją swoje emocje w trudnym czasie leczenia i powrotu do zdrowia. Aktywności fundacji stale organizowane dla jej podopiecznych są pozbawione pouczeń, nakazów i mentorskich tonów, ale za to pełne wzajemnej życzliwości zrozumienia w trakcie i po leczeniu. Fundację można wesprzeć podczas zakupów w Designer Outlet w październikowe soboty: 15, 22, 29.10, wrzucając do puszki dowolną kwotę. Fundację można wesprzeć też za pomocą zrzutki na SIĘ POMAGA.

Ale to nie wszystko.

Fundacja wraz ze specjalistami onkologii przygotowała i wydała książkę, która jest przewodnikiem dla kobiet, które właśnie wyruszają w trudną podróż po własne zdrowie i piękno. Zawiera mnóstwo odpowiedzi na trudne pytania, przed którymi stają kobiety w obliczu tej choroby. Każde z naszych centrów zakupiło pulę, która przekazana zostanie dla pacjentek onkologicznych Kliniki Nowotworów Piersi i Chirurgii Rekonstrukcyjnej w Warszawie – mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping

W przedostatnią sobotę miesiąca – 22 października w Designer Outlet Warszawa w Piasecznie pojawi się mammobus, który będzie dostępny dla chętnych do badania klientek. – Badania są całkowicie bezpłatne, nie trzeba się umawiać i rejestrować – lekarz kwalifikujący jest na miejscu. Co ważne na badania zapraszamy panie od 35 roku życia. Bezpłatne badania mammograficzne dostępne będą w godzinach 10:00 – 18:00. Odbędą się w profesjonalnych, komfortowych warunkach – w mammobusach zaparkowanych przed centrum. Ekipa medyczna tego dnia może przebadać 100 pań, dlatego warto się spieszyć – wyjaśnia Ciemińska.

Październik obchodzony jest na świecie jako miesiąc świadomości raka piersi od 1985 roku. Jednak każdego roku warto przypominać o tym, że zdrowie zależy od nas samych, a wszelkie inicjatywy wspierające są i długo będą potrzebne i ważne. Szczególnie w miejscach, które są odwiedzane przez kobiety, takich jak centra handlowe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł14 października 1944 roku Erwin Rommel popełnił samobójstwo
Następny artykułTrener Lecha rozczarowany. “Chcieliśmy więcej”. Ocenił Kristoffera Velde