A A+ A++

Uniwersytet Zielonogórski szykuje się do nowej kampanii promocyjnej. A ta ruszy lada dzień. Tym razem hasło przewodnie brzmi “Różne osobowości, jedna społeczność.”. Co za tym idzie – nasza uczelnia chce udowodnić, że pomimo wielu różnic pomiędzy studentami, wciąż jest to jedna społeczność. 

W jaki sposób kampania będzie wyglądała w praktyce? To tłumaczy Daria Legieta – Drozda z Biura Promocji UZ.

Będziemy komunikować o nowych kierunkach, że jesteśmy otwartą uczelnią. Dla każdego i mamy dużo do zaoferowania. Zielona Góra i okolice to nasz główny target. 

Maj to nieprzypadkowy moment na kampanię.

Wydaje się, że maturzyści podchodząc do egzaminów mają już wybraną drogę. Ale nie zawsze tak jest. Chcemy więc tuz przed rekrutacją pokazać co mamy do zaoferowania. 

Nowe materiały promocyjne będą dostępne w mediach społecznościowych oraz na stronach UZ. Na terenie miasta pojawią się również nowe bilboardy, ulotki oraz reklamy w autobusach MZK.

Zobacz więcej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUrząd w dawnej siedzibie wodociągów
Następny artykułProtest rolników w Warszawie. Blokady dróg nie tylko w stolicy