Niedawno informowaliśmy Was, że bazowe PlayStation 4, wyposażone w dysk o pojemności 500GB, jest za małe na pomieszczenie dwóch ostatnich odsłon Call of Duty. Na temat postanowił wypowiedzieć się nie tylko gracze, ale również deweloper, który w przeszłości pracował w Infinity Ward.
Robert Bowling, bo tak ma on na imię, stwierdził, że rozmiary Call of Duty: Black Ops – Cold War i Call of Duty: Warzone są po prostu nie do przyjęcia. Były twórca uznał, że gracze nie powinni być zmuszani odinstalowywać innych, mniej ważących tytułów, aby móc zainstalować zajmujące nawet 200GB strzelankę.
Nie ma co się oszukiwać – takie sytuacje są nie do przyjęcia, bowiem na rynku mamy wiele innych ogromnych projektów, które nawet nie przekraczają wagi 100GB. No ale cóż… zagorzali fani marki są zmuszeni dokupić dodatkowy dysk lub pozbyć się gier, w których przebywają najmniej czasu.
This isn’t acceptable.
The game looks great and plays great, there’s no denying that but achieving that by dominating a player’s hard drive is not a responsible solution.
Players should not have to uninstall SP or parts of MP in order to have their full game downloaded. https://t.co/x6eftDbuLU
— Robert Bowling (@fourzerotwo) February 25, 2021
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS