A A+ A++

Jeszcze przed narodzinami Henia post na profilu celebrytki kosztował nawet 20 tys. zł. Teraz stawka mogła pójść w górę, bo od kiedy Małgorzata Rozenek-Majdan ponownie została mamą jej popularność znacznie wzrosła. Nic więc dziwnego, że celebrytka tak często decyduje się na współprace i reklamowanie różnych produktów na Instagramie.

W ostatnim poście gwiazda TVN-u pochwaliła się zimową stylizacją w dresach, ocieplanych butach, czapce z pomponem i oryginalnej, puchowej kurtce w srebrnym kolorze. Zdjęcia były naturalnie reklamą. Rozenek-Majdan w długim opisie zachwala zalety płaszcza, który akurat jest w promocji.

Fanki zaczęły interesować się tematem, sprawdziły jego cenę i zaczęły szydzić z celebrytki. Okazuje się, że kosztuje 900 zł. Jednak to nie cena kurtki, a jego wygląd wzbudziły najwięcej kontrowersji. Obserwatorki stwierdziły, że wygląda jak folia spożywcza.

“Może i ciepła, ale jakoś nie przemawia do mnie ta ‘folia spożywcza’. Za to czapka fajna”.

“W obecnej sytuacji wszyscy marzą żeby kupić sobie kurtę w kolorze folii aluminiowej za jedyne 900 zł”.

“Pani Małgosiu, nie raz miała Pani piękne nietuzinkowe ubrania na sobie, ale ta kurtka raczej do nich nie należy. Mam wrażenie, że większość osób by jej nie chciało za darmo”.

Lewandowska i Rozenek nie mogą doczekać się świąt. Już uszykowały ozdoby

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak pomalować metalowe ogrodzenie?
Następny artykułPięć dodatków do herbaty, które wyniosą ten napój na nowy poziom