A A+ A++

Małgorzata Rozenek dobrze wie, że sława bywa kapryśna, dlatego nie wybrzydza, gdy trafiają do niej kolejne prośby o współprace. Oczywiście dokonuje pewnej selekcji ofert, ale patrząc na listę jej kontraktów, trudno znaleźć klucz, jakim się kieruje przy ich wyborze. W CV żony Radka Majdana znajdziemy m.in. reklamy środków czyszczących, do prania, ręczników, sieci telefonii komórkowej, kosiarki, odkurzaczy, kosmetyków i biżuterii.

Teraz do tego imponującego zestawienia należy dopisać współpracę z jedną ze znanych marek kosmetycznych, która w swoim asortymencie ma przede wszystkim produkty do włosów.

“Już jakiś czas tego nie robiłam… Spójrzcie na mój odrost. Ale życiu są chwilę na rzeczy ważne i ważniejsze. I tak jest właśnie z moim kolorem włosów…” – napisała w poście, w którym poinformowała, że została ambasadorką firmy.

Dodała też, że “niebawem pokaże efekt, jaki mega efekt można osiągnąć”, używając danej farby. Nie byłoby w tym nic zadziwiającego, gdyby nie fakt, że prezenterka korzysta z usług najlepszych warszawskich fryzjerów. Ten “szczegół” sprawił, że fanki nie do końca wierzą w deklaracje Rozenek.

“Przecież chodzi pani do fryzjera i robi pasemka, a potem nakładany jest toner. Po co ludzi oszukiwać? Że tak pięknie wychodzą blondy?”, “Nie uwierzę w to, że reklamujące gwiazdy rezygnują z profesjonalnego farbowania u najlepszych fryzjerów na rzecz farb drogeryjnych”, “Ktoś naprawdę wierzy, że taki kolor można uzyskać farbą z drogerii?” – grzmią internautki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJarosław Gowin w Kąkolewnicy – zapowiedź
Następny artykułNajważniejsze na dzień dobry. Wiadomości 9 czerwca 2020 r.