A A+ A++

Motocykle Royal Enfield sprzedawane są na wielu światowych rynkach, ale największą popularnością cieszą się na lokalnym, czyli w Indiach. Nic więc dziwnego, że oferta jest dostosowywana właśnie do tego rynku, a tam modele z silnikiem 500 cm3 nie cieszyły się dużą popularnością. Z jednej strony stała za tym wyższa cena, a z drugiej brak potrzeby posiadania mocniejszego motocykla. W Indiach często oznacza to jazdę w korku w ślimaczym tempie, a nawet poza nim nie osiąga się dużych prędkości.

Z tego powodu wersja 500 cm3 znika z rynku zarówno w przypadku kultowego modelu Bullet, jak i dużo nowszego, ale też wyglądającego jak stary modelu Classic. Z tej okazji Royal Enfield wypuszcza finalną serię limitowaną motocykla Classic 500 o nazwie Tribute Black.

Nie jest niespodzianką, że trafi ona też do Europy. To właśnie na Starym Kontynencie wersja z większym silnikiem cieszyła się popularnością. Bardziej pasowała do oczekiwań europejskich klientów, ale niestety nie wystarczyło to, aby pozostała w sprzedaży. Royal Enfield Classic 500 to produkowany od 2010 r. motocykl przypominający swoim stylem Bulleta. Jego silnik generuje 27,5 KM i 41 Nm.

To właśnie on napędza też limitowaną edycję Tribute Black. Jak nazwa wskazuje, motocykl ten jest dostępny tylko w kolorze czarnym ze złotymi detalami, dzięki czemu wygląda bardziej stylowo. Na rynek brytyjski trafi 210 sztuk tej wersji specjalnej, nie wiadomo jeszcze, ile będzie oferowanych w kontynentalnej Europie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułChmura utrzyma ciągłość działania w firmie
Następny artykułBiała Podlaska już nie jest żółtą strefą. Nowe ognisko koronawirusa u fryzjera w Międzyrzecu