A A+ A++

30 lat temu, 23 maja 1993 roku, Polacy po raz pierwszy zrobili zakupy w drogerii Rossmann. Dziś jesteśmy w naszym kraju synonimem drogerii. Mamy 1700 sklepów i pozycję lidera w branży chemiczno-kosmetycznej. Jedno się jednak nie zmieniło: nadal każdy klient jest dla nas najważniejszy!

– 30-tka to piękny wiek. Zbyt wcześnie na podsumowania, idealnie na odważne planowanie przyszłości. Rossmann, jak na świadomego trzydziestolatka przystało, wie, jakie wartości są w życiu ważne: zaufanie, życzliwość, empatia, pomoc słabszym, dbałość o środowisko. Nasza wiedza i doświadczenie, dostęp do nowoczesnych technologii, a także wspaniały, pełen zapału zespół pracowników pozwala nam wierzyć, że możemy razem z Wami, naszymi Klientami, zmieniać świat na lepsze – ocenia prezes Rossmanna Marcin Grabara.

Jesteśmy po to, aby dbanie o urodę, zdrowie i rodzinę zgodnie z najnowszą wiedzą i trendami, było proste i dostępne dla wszystkich. 

Naszą ambicją jest:

*) zagwarantowanie najlepszego wyboru produktów, w tym tysięcy nowości z Polski i świata, w najlepszych w stosunku do jakości cenach. Produkty ze znaczkiem NOWE to oczywiście nowości, w tym nowe marki, ale także kosmetyki z innowacyjnymi składami i/lub nowoczesnymi formułami. Symbolem MEGA wyróżniamy największe okazje.

*) służenie fachowymi informacjami o urodzie, higienie i zdrowiu: na portalu, w naszych mediach społecznościowych, w magazynie Skarb. Także poprzez oznaczanie wybranych produktów logiem „Wyjątkowy Produkt” (otrzymują go produkty wyróżniające się składem, formą aplikacji, innowacyjnością, najlepiej radzące sobie z potrzebami skóry, na które zostały opracowane) czy Czujesz Klimat? (ten symbol ułatwia klientom przyjaźniejsze dla środowiska zakupy). Nasza inicjatywa Czyściochowo pomaga uczyć dzieci, najlepiej poprzez zabawę, dobrych nawyków higienicznych.

*) dbanie o najwyższy komfort zakupów w drogeriach stacjonarnych i w sklepie internetowym. Znakiem firmowym Rossmanna jest nasza inicjatywa „Uśmiech robi dzień dobry”. Od ponad dwóch lat zachęcamy do uśmiechu i życzliwości, by budować dobrą atmosferę i przyjazne relacje między Klientami a personelem naszych drogerii.

Za sukcesem Rossmanna stoją jego pracownicy. Działamy w zespole, wspieramy kreatywność i innowacyjność, ogromny nacisk kładziemy na szkolenia. Dbamy by nasi pracownicy mieli poczucie bezpieczeństwa, gwarantujemy dobre warunki pracy i szeroki pakiet świadczeń socjalnych. Nasz największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji „Pozytywnie zakręceni” oferuje nawet 250 wydarzeń rocznie.

Jesteśmy liderem w branży chemiczno-kosmetycznej, osiągnęliśmy sukces, ale nadal chcemy dynamicznie się rozwijać. Szanujemy naszych partnerów biznesowych, od lat budujemy relacje z kontrahentami w oparciu o zasady uczciwości, poszanowania racji partnera, przewidywalności. Jesteśmy dumni z tego, że razem z nami urosły w siłę polskie firmy kosmetyczne.

Prowadzenie przedsiębiorstwa nie sprowadza się jedynie do zarabiania pieniędzy. Dzielimy się z innymi tym, co udało się nam wypracować. Rzetelnie płacimy w Polsce podatki (według danych Ministerstwa Finansów jesteśmy jednym z najbardziej efektywnych wśród firm handlowych podatników CIT). Angażujemy się w akcje charytatywne – np. w ramach akcji „Pomagamy jak umiemy” przekazaliśmy blisko 900 organizacjom pomoc o wartości 30 mln zł. W ramach tej akcji wyremontujemy w najbliższych latach także Klinikę Neurologii Rozwojowej CZMP. Sponsorujemy wydarzenia sportowe – jak Bieg Ulicą Piotrkowską Rossmann Run i kulturalne (w związku z inicjatywą Czujesz Klimat? jesteśmy obecni na czterech festiwalach muzycznych: Open’erze, OFF Festiwalu, Great September oraz SIESCIE i filmowej OFF Camerze, ponadto wspieramy łódzki Fotofestiwal).

– Jubileusz 30-lecia istnienia firmy chcieliśmy uczcić robiąc coś dla Łodzi, z którą jesteśmy związani od początku naszej historii w Polsce, jak również dla środowiska, w którym żyjemy my i w którym będą żyły kolejne pokolenia. Zdecydowaliśmy się na posadzenie Lasu Rossmanna – mówi Marcin Grabara, prezes Rossmanna.

Dzięki staraniom Rossmanna, w 2023 roku, na terenie Łodzi i województwa łódzkiego posadzono ponad 50 tys. sadzonek, które w przyszłości będą ponad 6-hektarowym lasem. Sam pomysł takiej inicjatywy ma swoje podłoże w postępującym procesie tzw. deforestacji. To zjawisko powszechne na całym świecie, którego  jako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy boleśnie świadomi. Wycinanie lasów powoduje wzrost efektu cieplarnianego, spadek bioróżnorodności, zmniejszoną ilość tlenu w atmosferze, niszczenie naturalnych siedlisk zwierząt, itp. Chcemy, by Las Rossmanna o tym problemie przypominał, przeciwdziałał mu, a jednocześnie był pomnikiem przyrody na długie lata.

Rossmann w 2023r:

*) 1700 drogerii

*) 1 milion klientów dziennie

*) 8 milionów członków Klubu Rossmann, użytkowników naszej aplikacji Rossmann PL

*) 17 tys. pracowników

*) 15 mld zł rocznych obrotów

*) 30 proc. udziałów w rynku chemiczno-kosmetycznym

*) 3 mld zł inwestycji od 1993r.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTina Turner nie żyje. W grudniu odszedł jej syn
Następny artykułCzesi kupili CV90 i negocjują zakup Leopardów 2A8