Ruszyła współpraca Rossmanna i Ancymonów. Agencja wygrała przetarg na realizację kampanii marki enerBiO.
enerBiO, marka własna z portfolio Rossmanna, ma w swojej ofercie ekologiczne produkty spożywcze tj. wafle, soki, dżemy, oleje, dania gotowe czy przekąski, dostępne w drogeriach Rossmann w całym kraju.
W trendbooku Zmiana znalazły się odważne marki, które w 2020 r. błyskawicznie zareagowały na wyzwania stawiane przez niespodziewanie zmieniającą się rzeczywistość. Najnowsza publikacja to zbiór inspiracji i informacji. Różne punkty widzenia łączy tu nastawienie na praktyczny charakter rozwiązań. Dzięki temu case studies stanowią zachętę do odważnego działania, gdy już zmusza do tego sytuacja lub – lepiej – gdy da się ją jeszcze wyprzedzić.
Kampania ma przede wszystkim pokazać konsumentom przewagę produktów enerBIO nad innymi w tej kategorii oraz pokazać, że zdrowa i smaczna żywność może być łatwo dostępna tuż za rogiem, w ich ulubionej drogerii!
Wojciech Papuziński, associate creative director w agencji Ancymony.
Agencja przystąpiła do prac. Planowane są działania 360. Kampania telewizyjna wystartuje w czwartym kwartale 2021.
Ancymony reklamą zajmują się od ponad 20 lat. Agencja tworzy, kreuje, produkuje. Doceniona na różnych konkursach branżowych, takich jak: EMPLOYER BRANDING EXCELLENCE AWARDS 2020, Marketing z Sercem 2020 czy Wynik roku 2020 magazynu Press.
Na liście klientów znajdują się m.in. Śnieżka, Piątnica, Pudliszki, Wawel czy Ibuprom.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS