Otwarcie skrzyżowania ul. Fieldorfa-Nila z al. Wyzwolenia ma olbrzymie znaczenie w dojeździe do pobliskiego Cmentarza Kule.
Po rozważeniu różnych opcji Miejski Zarząd Dróg zdecydował, że wydłużone rondo – wytyczone przed laty za pomocą farby oraz białych i czerwonych barierek z plastiku – to jednak najlepsze rozwiązanie. A jeszcze parę lat temu nakazano tramwajarzom wypłytowanie torowiska przed pętlą, aby w przyszłości mogła je przeciąć południowa jezdnia al. Wyzwolenia. Drogowcy stawiali wtedy na klasyczne skrzyżowanie z ul. Fieldorfa-Nila, “skumulowane” po północnej stronie skarpy z pętlą MPK (czyli koło rzeźb smoków). Takie skrzyżowanie byłoby jednak mocno “rozlane”, bo między jezdniami al. Wyzwolenia trzeba by zostawić miejsce na torowisko planowanego w odleglejszej przyszłości przedłużenia trasy tramwajowej do Lasku Aniołowskiego. Natomiast południowa “gałąź” al. Wyzwolenia zostałaby wówczas zaorana.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS