Wakacje 2022. Rok temu pisaliśmy o problemie z patonoclegami na portalu Booking.com. W tym roku problem powrócił.
Pani Ania z mężem Jasonem i 11-letnim synem mieszkają na co dzień we Wrocławiu. Do Gdańska przyjechali na długi weekend samochodem. Szmat drogi. Niestety, na miejscu okazało się, że nie mają gdzie spać.
– Zrobiłam bezzwrotną rezerwację na Booking.com w Alpaka Apartments w terminie od piątku do poniedziałku. Apartament w centrum Gdańska, z pięknym widokiem, sauną i garażem podziemnym – opowiada pani Ania. – Gdy byliśmy już w drodze, dostałam wiadomość od menedżera obiektu, że w apartamencie nie ma wody. Wtedy jeszcze nie miałam żadnych podejrzeń. Zaproponował nam inny termin, co nie wchodziło w grę, oraz inne apartamenty. Wtedy już zorientowałam się, że coś jest nie tak. Menedżer nie wysłał nam linków do innych rezerwacji, tylko zdjęcia apartamentów. Jestem architektem, od razu poznałam, że zdjęcia nie przedstawiają jednego miejsca, tylko są kompilacją z różnych obiektów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS