A A+ A++

Wakacje 2022. Rok temu pisaliśmy o problemie z patonoclegami na portalu Booking.com. W tym roku problem powrócił.

Pani Ania z mężem Jasonem i 11-letnim synem mieszkają na co dzień we Wrocławiu. Do Gdańska przyjechali na długi weekend samochodem. Szmat drogi. Niestety, na miejscu okazało się, że nie mają gdzie spać.

– Zrobiłam bezzwrotną rezerwację na Booking.com w Alpaka Apartments w terminie od piątku do poniedziałku. Apartament w centrum Gdańska, z pięknym widokiem, sauną i garażem podziemnym – opowiada pani Ania. – Gdy byliśmy już w drodze, dostałam wiadomość od menedżera obiektu, że w apartamencie nie ma wody. Wtedy jeszcze nie miałam żadnych podejrzeń. Zaproponował nam inny termin, co nie wchodziło w grę, oraz inne apartamenty. Wtedy już zorientowałam się, że coś jest nie tak. Menedżer nie wysłał nam linków do innych rezerwacji, tylko zdjęcia apartamentów. Jestem architektem, od razu poznałam, że zdjęcia nie przedstawiają jednego miejsca, tylko są kompilacją z różnych obiektów. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRELACJA. 175. dzień wojny. Ataki na kilku kierunkach frontu
Następny artykułNowa rządowa agencja z milionami do wydania i i potężnymi pensjami. Przejmie Stadion Narodowy