A A+ A++

Modele Panigale V2, V4 i V4R to prawdziwe cuda techniki. Cała seria Panigale jest dziedzictwem Ducati, owocem lat pracy, doświadczeń zbieranych w najważniejszych, najbardziej prestiżowych wyścigach na świecie i nieskończonej pasji.

Od samego początku włosi słynęli z projektowania i produkcji najdoskonalszych motocykli sportowych. Najwyższe osiągi, zamiłowanie do rywalizacji, nieustające pragnienie bycia najlepszym i głód zwycięstwa – to wszystko wpisało się w kod genetyczny włoskiej marki z Borgo Panigale.

Dziś postęp technologii pozwolił na znalezienie połączenia pomiędzy tym sportowym DNA, a kodem genetycznym miłośników sportowej jazdy z całego świata. Włosi przez lata nauczyli się, jak stworzyć motocykle, które będą nas zachwycać, uwodzić, emocjonować i uzależniać od siebie. Nauczyli się również, na czym polega idealne zespolenie kierowcy z jego maszyną.

Efekt jest taki, że wsiadając raz na którykolwiek z modeli Panigale, nigdy w swoim życiu nie zechcesz już zastąpić Ducati innym motocyklem. Jazda na Panigale V2, V4, czy V4R to jedyne w swoim rodzaju doznanie, które sprawi, że Twój świat i Twoje oczekiwania zmienią się na zawsze!    

Ducati Panigale V2

Piękne, uwodzicielskie i dopracowane w każdym calu. Ducati Panigale V2 to model najprzystępniejszy cenowo w całej ekskluzywnej rodzinie Panigale.

Silnik Superquadro V2 o pojemności 955 cm3 generuje moc maksymalną na poziomie 155 KM. Zainstalowano tu jednostronny wahacz i w pełni regulowany amortyzator marki Sachs. Z przodu pracuje widelec Showa BPF. Całość na sucho waży jedynie 176 kg. W porównaniu do modelu 959 Panigale poprawiono m.in. precyzję prowadzenia oraz komfort.

O jak najlepsze wykorzystanie potencjału Panigale V2 na torze oraz poprawienie bezpieczeństwa na drodze zadbają zaawansowane systemy, jak np.: Ducati Traction Control EVO 2 (kontrola trakcji zaadaptowana z MotoGP), ABS Cornering EVO, czy Ducati Wheelie Control EVO.

Ducati Panigale V2 to połączenie sportowych osiągów z użytecznym i bardzo przyjaznym charakterem na co dzień. Panigale V2 nie jest motocyklem aż tak radykalnym jak potężniejsze Panigale V4. Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz nim jeździć po drogach, czy trenować na torach wyścigowych. Panigale V2 doskonale odnajduje się w obydwu tych środowiskach. 

Ducati Panigale V4

Następca legendarnego Panigale 1299, wyraźne nawiązanie do wyścigowego prototypu Desmosedici z MotoGP i jednocześnie pierwsze seryjnie produkowane Ducati z silnikiem V4.

Dokładnie 1103 cm3 pojemności i imponujące oraz budzące ogromny respekt 214 KM mocy. Liczne inspiracje zaczerpnięte z wyścigówek MotoGP zaowocowały takimi rozwiązaniami, jak np. wał korbowy obracający się w stronę przeciwną do kierunku jazdy (pożądanym efektem jest zmniejszenie efektu żyroskopowego i m.in. umożliwienie jeszcze szybszej zmiany kierunku jazdy).

Kierowca Panigale V4 ma do dyspozycji pakiet elektroniki z najwyższej półki, w skład którego obok zaawansowanego i ulepszonego systemu kontroli trakcji DTC EVO znalazły się również Quickshifter DSQ EVO, czy system szybkiego startu Ducati Power Launch (DPL). To wszystko pozwala być na torze szybszym, niż kiedykolwiek dotąd!

Ducati Panigale V4 to prawdziwa wyścigówka dostępna teraz na wyciągnięcie ręki. Supersportowy motocykl dla bardzo wymagających i doświadczonych kierowców, którzy nie akceptują półśrodków i oczekują od motocykla absolutnie najwyższych parametrów.

Ducati Panigale V4R

Model Panigal V4R to już motocykl absolutnie bezkompromisowy, oferujący najwyższą specyfikację. Najwyższa półka do jakiej można sięgnąć, zarówno pod względem silnika, zawieszenia, nadwozia jak i elektroniki. Motocykl wyścigowy dopuszczony do ruchu drogowego.

Jeszcze więcej mocy i mniej kilogramów (tylko 172 kg na sucho) a do tego wszystkiego, stanowiący wisienkę na torcie, pakiet aerodynamiczny zaprojektowany przez wyścigowy dział Ducati Corse. Ducati Panigale V4 w wersji R to sprzęt wprost z wyścigów cyklu World Superbike.

Silnik Desmosedici Stradale R jeszcze szybciej wkręca się na wysokie obroty i generuje maksymalnie aż 221 KM mocy! Z wyścigowym układem wydechowym Ducati Performance marki Akrapovic można uzyskać jeszcze więcej, bo 234 KM przy 15 500 obr./min.

Aluminiowa rama typu monocoque w wersji R współpracuje z wyścigowym zawieszeniem Ohlins (przednie zawieszenie NPX 25/30 oraz tylny amortyzator TTX36).

W bogatym pakiecie elektroniki zawierającym wszystkie systemy oferowane przez Ducati poprawiające skuteczność i tempo jazdy po torze znalazł się tu również system kontroli poślizgów Ducati Slide Control, pozwalający na spektakularne wychodzenie z zakrętów kontrolowanymi slidami!

Panigale V4R to motocykl nie tylko dla tych, dla których znaczenie ma każda, nawet dziesiąta część sekundy na okrążeniu. To również maszyna dla tych, który chcą cieszyć się świadomością posiadania tego, co absolutnie najlepsze i najdoskonalsze.

Więcej o motocyklach Ducati na stronie: www.ducatipolska.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUstawa o podwyżkach to pomysł opozycji? Terlecki: Oszukują opinię publiczną, że nie mieli z tym nic wspólnego
Następny artykuł“Zawsze pomagał, zachował się bohatersko”. Rozpacz po śmierci Marcina Felka, wokalisty disco polo