Robert Sieńko to prawdziwy ekspert od trade i shopper marketingu, który w tej branży działa od prawie dwóch dekad. Choć trade i shopper marketing są niedoceniane przez agencje interaktywne – to jednak dzięki nim konsumenci podejmują swoje decyzje zakupowe.
Robert Sieńko od prawie 20 lat działa w agencji 3m Projekt, która zajmuje się m.in. trade i shopper marketingiem – dwiema bardzo ważnymi gałęziami promocji i sprzedaży. To dzięki pomysłowemu przygotowywaniu stoisk w sklepach, ich odpowiedniemu obrandowani itd. podejmujemy swoje decyzje zakupowe.
Trade marketing znacząco się jednak zmienia. Próg wejścia w ten świat dla młodych osób jest znacznie wyższy niż w przypadku chociażby social media marketingu. Dodatkowo trade marketing coraz częściej zaczyna wykorzystywać zdobycze technologiczne, aby np… rozpylać zapach świeżych truskawek na stoiskach z owocami.
– Trade marketing jest częścią marketingu mix. W handlu detalicznym offline – bo tego dotyczy trade marketing – obsługuje ostatni etap podróży towaru z fabryki producenta do koszyka klienta. Te działania to ostatni moment, dzięki któremu producenci za pomocą swojej strategii marketingowej mogą sprawić, że to ich produkt – a nie konkurencji – znajdzie się w koszyku klienta – mówi Robert Sieńko z 3m Projekt.
W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast Robert opowiada o trade i shopper marketingu, czym różni się shopper od konsumenta i co wspólnego z tym mają psy oraz karma, dlaczego to kobiety są głównymi shopperkami wielu męskich produktów, a także jakie wyzwania stawia przed trade marketingiem automatyzacja sprzedaży.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS