– Przez ostatnie lata bardzo się zmieniliśmy. Z firmy, która wyrosła na dziennikarstwie i mediach drukowanych, przekształciliśmy się w organizację, która 85 proc. przychodów generuje z internetu. W naszym portfolio są dzisiaj nie tylko największe marki mediowe, ale również jedne z największych serwisów cyfrowych: JakDojadę, NoFluffJobs, Gratka, Morizon i Lendi. Zmienił się nie tylko biznes, zmieniła się organizacja i sposób pracy. Jesteśmy Great Place to Work®, a kilka tysięcy osób śledzi nasze profile korporacyjne w social mediach. Potrzebowaliśmy nowego języka, nowego wyglądu i nowej energii, aby iść naprzód – wyróżnić się na rynku i nadal budować zaufanie – mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Polska.
– Tym, co napędza nas każdego dnia, jest nasza misja: “We empower free decisions” i to jej energię postanowiliśmy odzwierciedlić w nowym systemie brandingowym marki Ringier Axel Springer. Ta energia bierze się z naszych filarów – siły mediów, usług cyfrowych, technologii i każdego z naszych pracowników – podkreśla Mark Dekan.
Nowe logo Ringier Axel Springer zyskało także skróconą wersję: RAS – dla komunikacji m.in. w social mediach. Nadal jednak obowiązuje pełna nazwa, domena i logo Ringier Axel Springer.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS