Wyścigi muszą charakteryzować się, jak najlepszą płynnością, by gracz mógł czuć maszynę i z przyjemnością mierzył się z kolejnymi rywalami. RiMS Racing jest jednak przykładem produkcji, która raczej nie powinna debiutować na poprzedniej generacji, ponieważ deweloperzy zupełnie nie opanowali możliwości PS4.
RiMS Racing w wersji na PS4 nie tylko wygląda gorzej od edycji z PS4 Pro i PS5, ale tytuł działa w 12-15 klatkach na sekundę. Wersja na PlayStation 4 Pro oferuje około 28-32 klatki, a edycja na PlayStation 5 proponuje stałe 60 fps.
Co jednak ciekawe, jeśli w wersji na PS4 zdecydujemy się zmniejszyć liczbę kierowców z 10 na 5, to możemy liczyć na około 30 klatek, jednak… Czy tak to powinno wyglądać? Raczej nie. RiMS Racing na poprzedniej generacji Sony dosłownie klatkuje, co uniemożliwia normalną rozgrywkę.
Jeśli jesteście zainteresowani RiMS Racing – przeczytajcie naszą recenzję wersji na PS5, która również boryka się z pewnymi problemami.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS