Rewolucja w branży spożywczej
Pozycja globalnych gigantów branży spożywczej, takich jak Nestle/ Mondelez International, Coca-Cola, Unilever, General Mills, Kellogg, Associated British Foods, jest zagrożona. Elastyczne i kreatywne zarządzanie może dać przewagę nowym firmom. Już teraz rośnie liczba jednostek asortymentowych nowych producentów. Jedną z przyczyn jest oferta różnych wygodnych i przyjaznych dla środowiska opakowań. Rosnący popyt na świeżą i mrożoną żywność bez sztucznych dodatków ułatwia zdobywanie rynku nowym firmom, które skupiają się na zdrowszych produktach. Duże firmy spożywcze zauważyły te trendy i bronią się, wprowadzając do oferty nowe produkty.
Rewolucja w branży spożywczejDlaczego nowe firmy zagrażają producentom żywności i napojów o ugruntowanej pozycji? |
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS