A A+ A++

Gmina Reszel uruchomiła informatyczną platformę e-usług publicznych. System umożliwia mieszkańcom gminy m.in. uzyskanie dostępu do informacji o naliczonych podatkach i opłatach oraz wgląd w inne dane.

Na platformie e-usługi, mieszkańcy mogą w każdej chwili sprawdzić historię i stan swoich zobowiązań, składać deklaracje i dokonywać innych płatności za czynności administracyjne, a także składać do urzędu pisma i wnioski.

W ramach systemu, można załatwiać sprawy w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego: Składać wnioski i deklaracje, a za pomocą usługi e-płatność, podatnicy i płatnicy mogą opłacać swoje zobowiązania. Dotyczy to również opłat za odbiór odpadów komunalnych.

Aby skorzystać z usług oferowanych na platformie euslugi.gminareszel.pl, należy zalogować się profilem zaufanym lub zarejestrować się na platformie e-usług i potwierdzić tożsamość z Urzędzie Gminy w Reszlu (pokój nr 16). red

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEcho Dnia już w rękach PKN Orlen
Następny artykułSzkoła Podstawowa nr 14 prowadzi rekrutację