Właściciele uznali, że w logo powinna bardziej wybrzmiewać jej brytyjskość, zwłaszcza w czasach, postępującej elektryfikacji w motoryzacji. Będzie ono symbolizowało „nową erę”, ponieważ wszystkie auta Jaguara będą już miały napęd elektryczny. Zmiana logo następuje po 102 latach istnienia brytyjskiej marki. Będzie ono być bardziej lśniące i „ ma silnie celebrować nowoczesność” – — napisała firma w informacji prasowej.. Do tego już w tytule pojawiają się słowa „nieustraszony”, „odważny” i „nieoczekiwany”. Jak podkreśla Jaguar w rebrandingu ma się zmienić także wymowa z amerykańskiego „Jag-wahr”( czyli „Dżagłar’”) na bardziej brytyjskie „Jag-you-are,” („Dża-gju-ar”).
Czytaj więcej
Jaguar zmienia swój logotyp
Nowy logotyp Jaguara polaryzuje. “Nie ma zadowolić wszystkich”
… czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZZgłoś naruszenie/Błąd
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS