Ray tracing, technologia haptyczna, brak ekranów ładowania – tymi i innymi innowacjami PS5 pochwaliło się ostatnio Sony na przykładzie gry Resident Evil Village.
Jeżeli wejdziecie na stronę internetową PlayStation i spojrzycie na kartę gry Resident Evil Village, to będziecie mogli zauważyć parę nowych punktów, określających najważniejsze technologiczne innowacje, które zostaną uwzględnione w nadchodzącej produkcji Capcomu (w wersji na PS5). Nie jest tak, że nie spodziewaliśmy się tychże elementów, bowiem część z nich stanowi nieodłączną część dziewiątej generacji, ale i tak dobrze, że jakiekolwiek wątpliwości zostały rozwiane.
W ośmą część serii Resident Evil będziemy mogli zagrać w 4K, a graficzne doznana spotęguje użycie Ray Tracingu. Ponadto szybkość dysku SSD umożliwi nam zabawę bez męczących ekranów ładowania. Różnicę odczujemy także, używając najnowszego kontrolera od Sony, czyli DualSense’a. Gra jest tworzona z myślą o jak najlepszym wykorzystaniu technologii haptycznej, a także adaptacyjnych triggerów. Krótko mówiąc, każdy oddany przez nas strzał zostanie nam zasygnalizowany specjalnym rodzajem wibracji, a także oporem niektórych przycisków. Zadbano również o stronę audialną, a mianowicie o wsparcie dla dźwięku 3D.
Oprócz konsoli PlayStation 5 Resident Evil Village trafi również na pecety oraz Xboksa Series X/S. Niewykluczona jest także premiera na PlayStation 4 oraz Xboksa One. Tytuł ogramy w 2021 roku, będzie to kontynuacja historii znanej z części siódmej.
Ostatnia aktualizacja: 2020-11-03
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS