Fani Resident Evil 4 Remake doczekali się publikacji kolejnego patcha, który wprowadza kilka ważnych zmian do wydań gry z PS5 i XSX.
Capcom udostępnił 23 kwietnia aktualizację 1.05 dla Resident Evil 4 Remake, która rozwiązuje przede wszystkim problemy z niemożliwością zdobycia pewnych przedmiotów, co blokowało postępy rozgrywki. Poważny bug, który dotykał wydania gry na PS5, PS5, XSX/XSS oraz PC został już wyeliminowany.
Deweloperzy rozprawili się również z mniej istotnym bugiem, który powodował przenikanie postaci przez ściany podczas używania lunety w niektórych obszarach. W wersji na PS5/PS4 deweloperzy rozprawili się też z błędem, który powodował błędne wyświetlanie opisów Trofeów w niektórych językach.
Być może najważniejsze zmiany dotyczą wydania gry na XSX/XSS. Capcom wyeliminował bug, który sprawiał, że Resident Evil 4 Remake nie włączało się po zainstalowaniu DLC i po zalogowaniu się z kontem z aktywnymi ograniczeniami zawartości. Autorzy donoszą też ulepszeniu zachowania “obszaru skoku jałowego” gałek analogowych oraz o “dostosowania procesu renderowania grafiki, zmienionego w aktualizacji z 7 kwietnia”. Chodzi o modyfikacje, które pojawiły się wcześniej, mając zapewniać wyższy framerate na XSX/XSS.
Według doniesień użytkowników Reddit aktualizacja 1.05 naprawiła problemy z wyświetlaniem tekstur, które pojawiły się po zainstalowaniu patcha 1.04 na XSX/XSS. Dzięki wprowadzonym zmianom skończył się problem z pop-inem tekstur na Xboksach oraz z efektem “migotania”, który widoczny był m.in. na włosach Ashley czy innych obiektach z wieloma detalami. O kłopotach z tym efektem w patchu 1.04 opowiadało m.in. GamingTech (filmik poniżej).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS