Spółka Master Development Poland podpisała kolejne umowy na wynajem powierzchni w nowo powstającym centrum handlowym w Tarnobrzegu. W galerii znajdą się dobrze znane na polskim rynku marki należące do grupy LPP.
Przypomnijmy, że rozpoczęła się budowa galerii w centrum Tarnobrzega. O szczegółach tej inwestycji piszemy w najnowszym numerze „Tygodnika Nadwiślańskiego”
Na poniższym materiale wideo można zobaczyć, jak wygląda przygotowanie ogrodzenia okalającego teren budowy Galerii Tarnobrzeg (dalsza część artykułu poniżej).
Galeria Tarnobrzeg to nowoczesny obiekt powstający w ścisłym centrum Tarnobrzega przy ul. Sikorskiego i Dominikańskiej. Na powierzchni 16 000 mkw. GLA zaplanowano około 60 lokali handlowych i usługowych. Znajdą się wśród nich sklepy z markami modowymi (oferujące odzież zarówno dla kobiet, mężczyzn, dzieci, jak i odzież sportową oraz różnego rodzaju akcesoria sportowe), sklepy z branży beauty, lokale oferujące nietuzinkową biżuterię, a także akcesoria do wyposażenia wnętrz. Obowiązkowym uzupełnieniem oferty będzie supermarket spożywczy oraz sklepy dyskontowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. Na ofertę rozrywkową złożą się liczne kawiarnie i restauracje oraz wielosalowe kino na poziomie +2.
Jakie sklepy będą w Galerii Tarnobrzeg?
W obiekcie, którego otwarcie planowane jest na IV kwartał 2023 r., znajdzie się aż 5 marek, których właścicielem jest jedna z największych polskich firm odzieżowych LPP. Salony Sinsay, Mohito, Cropp, House i Reserved zajmą łącznie ok. 3700 mkw. Największy będzie sklep marki Reserved, który zajmie ok. 1 500 mkw., następnie Sinsay z powierzchnią 800 mkw. Cropp i House, które będą miały po ok. 500 mkw., a Mohito 380 mkw.
Układ Galerii Tarnobrzeg
Poziom „0”
Poziom „+1”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS