A A+ A++

O tym, że źródło ma znaczenie, przekonują: iSpot, Cortland i iDream, które łączą siły w pierwszej wspólnej digitalowej kampanii: „Tu bije źródło Apple”. Podjęte działania mają na celu budowanie w świadomości klientów korzyści płynących z zaufania autoryzowanym salonom Apple w Polsce. Kampania, która rozpoczyna się 20 sierpnia br. została stworzona przez kreatywny dom produkcyjny Cam-L Studio.

Profesjonalne doradztwo, odpowiednio przeszkolona obsługa, szeroki wybór akcesoriów, wsparcie techniczne na każdym etapie korzystania ze sprzętu, szkolenia z obsługi sprzętu, autoryzowany serwis, oferty dla edukacji i biznesu oraz atrakcyjne ceny to benefity, które są nieodłącznym elementem kupowania sprzętu w autoryzowanych salonach sprzedaży Apple. W Polsce sektor Apple Premium Reseller stanowią trzy silne marki: iSpot, Cortland oraz iDream. Po raz pierwszy występują we wspólnej digitalowej kampanii, która ma pokazać klientom szeroki wachlarz i szereg zalet oferty premium resellerów Apple w Polsce.

Jest to pierwsza w historii naszych działań komunikacyjnych tak duża wspólna kampania trzech konkurencyjnych dla siebie firm. Mamy przekonanie, że siła płynąca z tej integracji utrwali pozycję rynkową salonów oznaczonych logotypem Apple Premium Reseller – stwierdzają jednogłośnie przedstawiciele marek.

Kampania „Tu bije źródło Apple” nawiązuje do zmagań właścicieli produktów kupujących sprzęt w miejscach innych niż APR. Za strategię i realizację kampanii digital dla Apple Premium Reseller odpowiedzialny jest kreatywny dom produkcyjny Cam-L Studio. Firma funkcjonuje na rynku od niespełna 10 lat i ma na koncie realizacje dla kilkuset marek, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, a także agencji reklamowych.

Stworzony w ramach kampanii spot udowadnia, że zepsuty komputer, zbita szybka w telefonie czy trudności z uruchomieniem urządzenia nie muszą być problemem, jeśli klient dokona zakupu w autoryzowanych salonach iSpot, Cortland lub iDream. W spocie zapraszamy widzów do świata Apple Premium Reseller, w którym z humorem opowiadamy o zmaganiach, jakich doświadczają użytkownicy wszelakiej elektroniki. – wyjaśnia Jakub Nguyen Duc, Creative Producer, Cam-L Studio.

[embedded content]Apple Premium Reseller “Tu bije źródło Apple” from Cam-L Studio on Vimeo.

Wielokanałowa kampania będzie realizowana w digitalu. Oprócz spotu zaplanowano landing page www.tubijezrodloapple.pl oraz działania na portalu Facebook.com, YouTube oraz Instagram. Pierwsza odsłona kampanii „Tu bije źródło Apple” startuje 20 sierpnia br. Działania są zaplanowane do końca 2020 roku.

Za obsługę PR kampanii odpowiada agencja Q&A Communications.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOdwołano dyrektora radiowej Trójki
Następny artykułNowe zasady dla wypoczywających na CRS Ukiel w Olsztynie