A A+ A++

Nowym dyrektorem marketingu na region wschód w RENAULT GROUP został Rafał Grzanecki. Jest to doświadczony specjalista, który przez ponad dwie dekady swojej kariery zawodowej był związany z koncernem FIATA (obecnie STELLANTIS).

Rafał Grzanecki obejmuje stanowisko Dyrektora Marketingu RENAULT!

W swojej nowej roli, Rafał Grzanecki będzie miał pod swoją opieką marki RENAULT i ALPINE. Odpowiedzialny będzie za rynek wschodni. Przypomnijmy, że RENAULT GROUP ma pod sobą także markę Dacia oraz posiada znaczące udziały w NISSANIE, AWTOWAZ (ŁADA), VOLVO AB.

Kim jest nowy Dyrektor Marketingu RENAULT?

Przed dołączeniem do STELLANTIS, przez 4 lata Rafał Grzanecki pracował w PLL LOT jako specjalista ds. marketingu i CRM. W latach 2009-2017 pełnił funkcję PR & Communications managera, a w latach 2000-2008 był brand promotion managerem odpowiedzialnym za obszar CRM, digital i eventów.

Później Rafał Grzanecki pełnił wiele ważnych funkcji w FCA. Przez dwa lata był brand directorem Alfa Romeo w Polsce, jednocześnie pełniąc rolę rzecznika prasowego firmy. Pełnił też funkcję Country Managera marek Jeep i Alfa Romeo na rynku polskim. W latach 2017-2020 zajmował stanowisko dyrektora marketingu odpowiedzialnego za marki Fiat, Jeep, Abarth, i Alfa Romeo.

Łącznie Rafał Grzanecki spędził w 23 lata pracował w koncernie FCA Fiat Chrysler Automobiles (obecnie Stellantis Polska). W styczniu tego roku objął stanowisko dyrektora marek premium i marki Alfa Romeo. Teraz rozpoczyna

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKazimierski bezlitosny dla Legii. “Jeden słabszy od drugiego”
Następny artykułSesja Rady Powiatu Żywieckiego. Adrian Midor nowym starostą żywieckim! – RELACJA NA ŻYWO