rozwiń ›
Renault Scenic E-Tech – pierwsza jazda
To definitywny koniec klasycznego minivana, który w czasach świetności zajmował wysokie lokaty na liście europejskich bestsellerów. Renault Scenic stało się elektrycznym SUV-em i szybko doczekało się tytułu Car of the Year 2024. To już drugie takie wyróżnienie w historii modelu – pierwszy raz tytuł auta roku przypadł Scenikowi w 1997. Od tego czasu zmieniło się bardzo wiele… choć nie wszystko!
Klientów na rodzinny samochód nadal interesują bowiem litry bagażnika, milimetry rozstawu osi czy centymetry nad głowami. Dobra wiadomość jest taka, że Renault pamiętało również o tych walorach. Renault w nowej odsłonie nie ma powodów do wstydu.
Renault Scenic 2024 – elektryczny SUV zamiast minivana
Zastosowanie platformy opracowanej od początku z myślą o elektrycznym napędzie dało francuskim inżynierom pole do popisu w kwestii aranżacji wnętrza. Podłoga dzięki temu jest płaska jak stół, a przestrzeni nikomu nie powinno zabraknąć. Sporo miejsca jest również nad głowami, a Renault dodatkowo zwiększyło ten parametr proponując szklany dach Solar Bay pozbawiony rolety. Zasłanianie go przed słońcem odbywa się w efektowny sposób – przejrzystość szkła jest ustawiana elektrycznie, w czterech różnych położeniach. Bagażnik ma z kolei solidne 545 litrów. To niewiele mniej niż wyraźnie większa Skoda Enyaq i więcej niż najbliższa konkurencja, czyli Peugeot E-3008.
Renault Scenic E-Tech 2024
/
dziennik.pl
/
Maciej Lubczyński
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS