A A+ A++

O ile Renault Master jest wam doskonale znanym autem z naszych poprzednich testów, o tyle w tym materiale prezentuję zabudowę firmy Moto Wektor przygotowaną do nadwozia z kabiną brygadową. Składa się ona z trzech elementów: skrzyni ładunkowej, żurawia oraz skrzyni narzędziowej.

O ile w materiale wideo zaprezentowałem te trzy obszary, o tyle nie chciałem zanudzać was opisami technicznymi, które znajdziecie poniżej.

Skrzynia ładunkowa ma wymiary 301 x 220 x 40 cm. Jest konstrukcją stałą, umieszczoną na wysokości 92 cm nad podłożem. Ma burty z trzech stron, w tym tylną ze stopniem ułatwiającym wchodzenie.

Na skrzyni zamontowano niewielki żuraw do załadunku niezbyt ciężkich towarów. Żuraw waży 53 kg, a ładowność pojazdu z żurawiem to 955 kg.

Żuraw ma ramię regulowane na długość, trzystopniowo. Przy najkrótszym ramieniu 90 cm udźwig to 300 kg, przy 112 cm udźwig to 200 kg i przy długości maksymalnej 137 cm udźwig to 100 kg. Ponadto ramię może być ustawiane w trzech kątach: 90, 30 i 45 stopni względem podłogi skrzyni ładunkowej.

Wysokość podnoszenia ładunku to 205 cm od podłoża i 110 cm od podłogi przy kącie prostym. Przy kącie 30 stopni jest to 234 cm od podłoża i 140 cm  od podłogi, a przy maksymalnie wyciągniętym ramieniu odpowiednio 252 i 160 cm. Przy kącie 45 stopni wysokość podnoszenia przy krótkim ramieniu to 261 cm od podłoża i 169 cm od podłogi, a przy maksymalnie wyciągniętym odpowiednio 294 i 202 cm.

Trzecim elementem jest skrzynia narzędziowa umieszczona za kabiną. Jest podzielona pionowo na przestrzenie o wysokości 92 i 48 cm. Jej szerokość to 213 cm, a długość 60 cm.

Warto jeszcze zaznaczyć, że kabina brygadowa jest 7-miejscowa ze 175-centymetrową kanapą w drugim rzędzie i dwumiejscową w pierwszym. Na tylnej kanapie są jednak tylko dwa pasy trzypunktowe, a dwa środkowe są dwupunktowe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWielokulturowe dziedzictwo Bieszczadów i Beskidu Niskiego do końca II wojny światowej
Następny artykułI2 DEVELOPMENT S.A.: Korekta raportu okresowego za III kwartał 2021 roku