A A+ A++

Renault świętuje 50. urodziny Renault 5 Turbo i jednocześnie daje kolejną zapowiedź powrotu serii małych samochodów tyle, że w wersji z napędem elektrycznym. Nowy R5 wygląda naprawdę dobrze. Szeroka karoseria, duże wloty powietrza, spoilery – studyjne R5 Turbo 3E przejęło tyle co się dało od oryginału z lat 70. We wnętrzu kraciaste fotele i klasyczny, choć już nie analogowy układ przyrządów, a w postaci cyfrowego ekranu. Inne nowoczesne elementy to nadwozie wykonane z włókna węglowego, kolorowe listwy LED z tyłu i reflektory przednie z modułów LED. To, co wygląda jak wlot powietrza na masce jest w rzeczywistości gniazem ładowania akumulatora.

Renault 5 Turbo 3E

mat. prasowe

Przy tylnych kołach znajdują się dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 380 KM, które umożliwiają osiągnięcie prędkości maksymalnej 200 km/h i rozpędzają to czterometrowe auto do 100 km/h w 3,5 sekundy. Elektronicznie sterowany program do dryftu inicjowany jest przez wyprostowaną dźwignię hamulca ręcznego i wspomagany maksymalnym kątem skrętu kierownicy wynoszącym 50 stopni.

Renault 5 Turbo 3E

Renault 5 Turbo 3E

mat. prasowe

Studyjny model świętuje swoją premierę … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAkcja “trzeźwy kierujący”. Wpadło 3 cyklistów
Następny artykułDwugłos nowojorsko-beskidzki – spotkanie autorskie z Robertem Królem (zapowiedź)