A A+ A++

W nocy z 25 na 26 kwietnia (wtorek/środa) rozpocznie się modernizacja ulicy Kamieńskiego na odcinku od Nowosądeckiej do Walerego Sławka. Prace będą prowadzone w trzech etapach przez 16 nocy.

Zarząd Dróg Miasta Krakowa zapowiedział, że nowa nawierzchnia pojawi się na jezdni w stronę centrum, poza odcinkiem od Nowosądeckiej do Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1, gdzie prace obejmą także drugi kierunek.

Roboty będą się odbywać nocami, zostanie zachowana przejezdność. 

Pierwszy etap remontu:

– noc z 25 na 26 kwietnia: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek za przystankiem autobusowym “Makowa” do ul. Walerego Sławka,

– noc z 26 na 27 kwietnia: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od ul. Malborskiej do za przystankiem “Makowa”, 

– noc z 27 na 28 kwietnia: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek za przystankiem “Makowa” do ul. Walerego Sławka,

– noc z 28 na 29 kwietnia: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od ul. Malborskiej do fragmentu za przystankiem “Makowa”,

– noc z 4 na 5 maja: warstwa ścieralna – prawy pas, od ul. Malborskiej do ul. Walerego Sławka,

– noc z 5 na 6 maja: warstwa ścieralna – lewy pas, od ul. Malborskiej do ul. Walerego Sławka.

Kolejny etap rozpocznie się 8 lub 15 maja i potrwa sześć kolejnych nocy:

– 1 noc: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od wjazdu z ul. Wielickiej do ul. Malborskiej,

– 2 noc: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od torów na ul. Nowosądeckiej do wjazd z ul. Wielickiej,

– 3 noc: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od wjazdu z ul. Wielickiej do ul. Malborskiej,

– 4 noc: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od torów na ul. Nowosądeckiej do wjazd z ul. Wielickiej,

– 5 noc: warstwa ścieralna – prawy pas, od torów na ul. Nowosądeckiej do ul. Malborskiej,

– 6 noc: warstwa ścieralna – lewy pas, od torów na ul. Nowosądeckiej do ul. Malborskiej.

Ostatni etap potrwa cztery noce. Termin zostanie podany w późniejszym terminie:

– 1 noc: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – prawy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,

– 2 noc: frezowanie, układanie warstwy wiążącej – lewy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,

– 3 noc: warstwa ścieralna – prawy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej,

– 4 noc:  warstwa ścieralna – lewy pas, odcinek od Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 do torów na ul. Nowosądeckiej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFatalny trend również w Powiecie Brzeskim
Następny artykułKonkurs Ekologiczny „Zainwestuj w Naszą Planetę”