A A+ A++

W 2019 roku zespół Gunfire Games wypuścił Remnant: From the Ashes, który okazał się cichym hitem, do dziś ciepło wspominanym przez graczy. Twórcy jeszcze popularniejszej serii Darksiders stworzyli przyjemną kooperacyjną grę akcji z elementami RPG w postapokaliptycznym świecie. Obecnie w przygotowaniu jest druga odsłona Remnant, mająca pojawić się jeszcze w tym roku na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series S|X.

Remnant II otrzymał właśnie nową zapowiedź: pierwsze spojrzenie na jedną ze swoich podstawowych klas – opierającego się na jak najefektywniejszemu zadawaniu obrażeń bronią palną Gunslingera. 

Remnant 2 - twórcy przedstawiają nowe materiały z rozgrywki. Oto Gunslinger, jedna z podstawowych klas w grze [1]

Frostpunk 2 – twórcy zapraszają na pierwsze testy. Ochotnicy sprawdzą tytuł już za kilka tygodni

Jakkolwiek w pierwszej odsłonie serii Archetypy były jedynie drobnym startowym punktem i wszystkie pozostałe cechy były dostępne później, tym razem ta kwestia będzie wyglądała nieco inaczej. Dobór danego rodzaju startowego zestawu zdolności determinuje bowiem rozwój pewnych konkretnych skilli i perków, które będą odblokowywane w trakcie dalszego rozwijania naszej postaci. To z pewnością sprawi, że buildy będą bardziej unikalne, zmuszając gracza do rozsądnego doboru Archetypu wedle własnych preferencji na samym początku gry.

Remnant 2 - twórcy przedstawiają nowe materiały z rozgrywki. Oto Gunslinger, jedna z podstawowych klas w grze [2]

Diablo IV – nienawiść wraca. Francuska katedra z osobliwymi dekoracjami w ramach promowania nadchodzącej otwartej bety

Najnowszy materiał od Gunfire Games przedstawia Gunslingera. To mistrz wszelkiego rodzaju broni palnych. Swoją siłę opiera na jak największej maksymalizacji obrażeń przy szybkim ładowaniu czy ciągłym generowaniu amunicji – czyli swojego rodzaju DPS w zespole. Podstawowe skille to: Quick Draw, pozwalający na wyciągnięcie sześciostrzałowego rewolweru i automatyczne wycelowanie we wroga, zapewniający lepszą mobilność pod presją ataku i ciągły ostrzał przy jednoczesnej zmianie broni Sidewinder, no i wreszcie Bulletstorm, uwalniający pełen potencjał broni naszego bojownika oraz poprawiający celność czy szybkość przeładowywania. Twórcy postarali się także o to, byśmy mogli rozwijać rezerwy amunicji, co stanowi kluczowe oparcie dla każdej kombinacji, jaką wybierzemy. Pozostaje czekać na kolejne prezentacje.

Źródło: WCCFtech, Youtube

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułĆwierćfinał godny finału. Po siedmiu meczach lepsi Mistrzowie Polski
Następny artykułBeata Tadla odtworzyła zdjęcie sprzed 30 lat. “Czas się dla pani zatrzymał”