A A+ A++

Apple wypuściło nowy spot do kampanii „Relax, It’s iPhone”, a jej głównym bohaterem jest… hodowca ogromnej dyni.

Amerykańska firma postanowiła podkreślić w swojej komunikacji korzyści płynące z żywotności baterii w ich urządzeniach.

W krótkometrażowym filmie widzimy rolnika prowadzącego ciągnik, który w ślimaczym tempie transportuje olbrzymią dynię. Jest zupełnie sam na pustkowiu, a mapa w jego iPhonie pokazuje, że prosta droga ciągnie się przed nim jeszcze ponad 100 mil. 

W tym zabawnym spocie słyszymy utwór autorstwa amerykańskiego rapera Ludacrisa. Za koncepcję odpowiada agencja Apple Marcom.

PS Google krytykuje Apple w najnowszej serii reklam swojego smartfona

Google wchodzi do gry i stara się odeprzeć konkurencję, prezentując serię reklam dotyczących telefonu Pixel. W krótkich spotach zestawiono go z Iphonem, przedstawiając wady smartfonu od Apple.

PS 2 Apple walczy z sadownikami ze Szwajcarii. Chodzi o wizerunek jabłka w logotypie

Apple chce zastrzec wizerunek jabłka w logotypach. Nie chodzi jedynie o te nadgryzione, ale o wszystkie jego formy. Jedną z firm, którą Apple zmusza do zrezygnowania z tego symbolu jest szwajcarska organizacja zrzeszająca sadowników.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPremier: Polscy lekarze badają prezydenta Saakaszwilego
Następny artykułKontrowersje przed wyborami na prezydenta CEV?