Apple wypuściło nowy spot do kampanii „Relax, It’s iPhone”, a jej głównym bohaterem jest… hodowca ogromnej dyni.
Amerykańska firma postanowiła podkreślić w swojej komunikacji korzyści płynące z żywotności baterii w ich urządzeniach.
W krótkometrażowym filmie widzimy rolnika prowadzącego ciągnik, który w ślimaczym tempie transportuje olbrzymią dynię. Jest zupełnie sam na pustkowiu, a mapa w jego iPhonie pokazuje, że prosta droga ciągnie się przed nim jeszcze ponad 100 mil.
W tym zabawnym spocie słyszymy utwór autorstwa amerykańskiego rapera Ludacrisa. Za koncepcję odpowiada agencja Apple Marcom.
PS Google krytykuje Apple w najnowszej serii reklam swojego smartfona
Google wchodzi do gry i stara się odeprzeć konkurencję, prezentując serię reklam dotyczących telefonu Pixel. W krótkich spotach zestawiono go z Iphonem, przedstawiając wady smartfonu od Apple.
PS 2 Apple walczy z sadownikami ze Szwajcarii. Chodzi o wizerunek jabłka w logotypie
Apple chce zastrzec wizerunek jabłka w logotypach. Nie chodzi jedynie o te nadgryzione, ale o wszystkie jego formy. Jedną z firm, którą Apple zmusza do zrezygnowania z tego symbolu jest szwajcarska organizacja zrzeszająca sadowników.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS